2019. október 30., szerda

Miért kell NEKEM (is) adventi kalendárium?


Sziasztok! Hamarosan itt lesz az adventi kalendáriumok ideje, vagyis ha jobban belegondolunk, már most itt van, hiszen nem árt mihamarabb beszereznünk a kiszemelt példányt, mert hajlamosak hamar elfogyni. Bevallom, pár éve még teljes tiltakozásban voltam a - jellemzően nőknek kitalált - felnőtt kalendáriumok ellen, mert hát nem vagyok már gyerek, és az igazi boldogság amúgy is az, mikor a lányaimnak megtöltöm a mi kis üres tartónkat, minden zsebbe beledugni egy szuper meglepit, na az igen! De nem... Vagyis csak részben! Mert az adventi kalendáriumra rá lehet függni felnőttként is!



Igen, nálam 3 évvel ezelőtt kezdődött ez a dolog, vagyis már két karácsonyi időszakot "ünnepeltem végig" kalendáriummal az oldalamon. Imádtam mindkettőt, és néhány pontban el is mondom hogy miért!

Mit szeretek a "felnőtt kalendáriumban"?


  • Hát persze, hogy elsőként kell említenem a meglepetést! Már ha ugye nem nézed meg előre mi van benne... én persze meg szoktam nézni, hiszen azért számít az is, hogy ár/érték arányban megérje a kalendárium. De ettől függetlenül ugye azt nem tudom, melyik nap mi van benne, szóval a meglepetés ereje azért ott van, és imádom!
  • Apró kényeztetés minden nap. Bármilyen tematikával választasz is kalendáriumot, legyen az szépségápolás, csoki, egészséges életmód, ékszerek, vagy szinte ma már bármi lehet bennük, minden nap fogsz kapni magadtól egy kis figyelmességet, egy apróságot, ami emeli az ünnep hangulatát.
  • Szép dísze az ünnepi időszaknak egy ilyen kalendárium, jól mutat az éjjeliszekrényen de akár a nappaliban, vagy az étkezőasztalon is simán elmegy dekorációs célra is.
  • Ha olyan kalendáriumot választunk, amit utána újra lehet hasznosítani, akkor akár jövő évben megtölthetjük saját magunknak, a párunknak vagy akár a gyermekünknek is.
  • Egy picit újra gyereknek érezhetem magam! Ugye felnőttként már rég megszűnt számomra a Mikulás, meg a Húsvéti nyuszi mítosza, és bizony azt is tudom, hogy a karácsonyfa alá ki pakolja az ajándékot, de azért mégis, ezzel a kis kalendáriumozással az érzés picit visszajön, hogy újra gyerek vagyok :)

Nekem az első évben egy L'Occitane adventi kalendáriumom volt. Imádtam, már akkor illatos volt, mikor még csak ki sem nyitottam! Csodaszép volt kívül-belül, öröm volt ránézni, én az étkező asztalon tartottam, hogy mindig szem előtt legyen. Elég nagy is volt széthajtva, így kellett neki a hely is, és hát mint mondtam csodaszép volt, így mintha egy nagy dísz lett volna az asztalunkon. Minden reggel rohantam és együtt nyitogattunk a gyerekekkel. Mármint ők a sajátjukat, és én is az enyémet. Bevallom, nagyon vigyáztam rá, hogy a gyerekek ne tegyenek benne kárt, mert az az ablakos fajta volt, és nem akartam szétszaggatni. A termékek szuperek voltak, volt benne miniparfüm is - nem is egy - szóval telitalálat elsőre. ITT tudjátok megnézni milyen volt.

Tavaly pedig egy Yves Rocher kalendárium mellett döntöttem, egyrészt mert szeretem a termékeiket, nagyon jó áron is volt a kalendárium, és nagyon változatos termékek szerepeltek benne. Volt benne például smink is, ami nekem az előző évben nagyon hiányzott. Ez egy kis fiókos megoldású dobozka volt, abszolút újrahasznosítható, így el is tettem, idén a páromnak fogom megtölteni apróságokkal. Ezzel egyébként a gyerekek is jól elboldogultak, egyszerű volt kinyitni a dobozkákat és örömmel pakolgatták őket. ITT tudjátok megnézni milyen volt.

Az idei kínálat itthon


Körül néztem, idén mik várhatók a különböző márkáknál. Én alapvetően szépségápolási kategóriában nézelődtem, mert én tuti ilyet választok. De ma már a csokival töltött kalendáriumok mellett más ilyen tematikus összeállítások is elérhetők, mint például teás vagy egészséges nasis csomagok. Na, de akkor vissza a beauty témához! Azt hiszem eldöntöttem - jól hangzik, mi? - hogy idén egy új márkát fogok kipróbálni, mármint nem azt a kettőt választom, amit előző években. Náluk is lesznek naptárak, meg is néztem őket és szuperek, de idén valami mást szeretnék. Azt viszont még én sem döntöttem el, hogy milyet. Nézzük a hazai kínálatot - jelen pillanatban amiket én ismerek -  és válasszunk együtt!



Catrice


A naptár 24 teljes méretű sminket, és papírzacskót tartalmaz, melyet a matricákkal személyesebbé lehet lehet tenni. Drogériás sminkimádóknak szerintem nem kell bemutatni a márkát, szerintem a jó minőséget képviseli a drogériákban, a tartalmát tekintve is azt mondom hogy jól kihasználható cuccokkal töltötték meg.



A kalendárium tartalma:
  1. Brow Palette Matt & Glow szemöldök paletta - Chocoholic
  2. Rock Couture Vinyl Black Liquid Liner 24h szemhéjtus – Blackest Sabbath
  3. False Lashes műszempilla
  4. The Ultimate Chrome Collection Eyeshadow Palette szemhéjpúder paletta – Heights and Lights
  5. Galactic Highlighter Drops folyékony highlighter paletta - Spaceshuttle
  6. Glowdoscope Highlighter Palette highlighter – Glow N Go
  7. Healthy Look Mattifiying Powder mattító púder – Luminous Light
  8. Insta to go Blur Stick primer – Nude
  9. Light in a Box Highlighter Palette highlighter paletta – Its Glow Time Top Coat
  10. Light Spectrum Strobing Brick kompakt highlighter – Candy Cotton
  11. Liquid Luminizer Strobing Pen highlighter ceruza – Ready for Champagne!
  12. Powder Brush púder ecset
  13. Powder Highlighter kompakt highighter – Let It Glow!
  14. Glow Gloss szájfény – Let It Glow!
  15. Ombre Two Tone Lipstick rúzs – Not Expired Yet
  16. Prisma Chrome Lipstick rúzs – Mystical Mermaid
  17. Prisma Chrome Lipstick rúzs – Rusty Rose
  18. Ultimate Colour Lip Colour rúzs – Legend Berry
  19. Brown Collection Nail Laquer körömlakk – Unmistakable Style
  20. Iconails Gel Laquer körömlakk – Creaming of You
  21. Peeloff Glam Easy To Remove Effect Nail Polish körömlakk – Nail More, Worry Less
  22. Peeloff Glam Easy To Remove Effect Nail Polish körömlakk – When in Doubt, Just Add Glitter
  23. Spectra Light Effect Nail Laquer körömlakk – Irregular Galaxies
  24. Spectra Light Effect Nail Laquer körömlakk – Holo Enchantment

Ára: 11.999 Ft


Essence


Ez is egy drogériás alternatíva, bár ha én választanék inkább az előbbi mellett döntenék. Én az utóbbi években ritkán csábultam el Essence kozmetikumra, nem azért mert rosszak, csak valahogy úgy érzem nem nekem készültek ezek a fiatalos, üde kis termékek. Talán egy picit komolytalannak látom megjelenésben a termékeiket, de amúgy a belbecs a lényeg, szóval jók ezek a cuccok is!



A kalendárium tartalma:
  1. I love extreme volume mascara szempillaspirál
  2. spread the magic baked metallic highlighter égetett highlighter
  3. let the magic begin bath bomb fürdőbomba
  4. oil control paper mattító lapok
  5. color changing lipstick rúzs
  6. noel mini nail polish körömlakk
  7. mini nail polish körömlakk – holly jolly xmas
  8. mini nail polish körömlakk – a season to sparkle
  9. mini nail polish körömlakk – ho ho ho
  10. mini nail polish körömlakk – naughty or nice
  11. mini nail polish körömlakk – santa baby
  12. mini nail polish körömlakk – meet me under the mistletoe
  13. eyeshadow palette szemhéjpúder paletta
  14. kajal penicl szemceruza– teddy
  15. soft countouring lip liner ajakkontúr ceruza – going steady
  16. velvet matte lipstick matt rúzs
  17. nourishing hand cream kézkrém


Ára: 9399 Ft


Makeup Revolution London


Nagyon csábító a terméklista, bár egy-két dologtól eltekintenék, nem szeretem a "töltelék cuccot" a kalendáriumban. A termékek jók, talán annyira nem különlegesek, viszont akár egy szuper sminkes alapkészletet is össze lehet belőle állítani, így kezdő sminkelő csajsziknak is ajánlom akár ajándékba is.



Kalendárium tartalma:
  1. tükör
  2. szemhéjprimer
  3. 2 rúzs
  4. matt folyékony rúzs
  5. folyékony rúzs
  6. ajakfény
  7. mini szemhéjpúder paletta
  8. szemceruza
  9. szemöldök ceruza
  10. ajakceruza
  11. színtelen szemöldökgél
  12. Reloaded szemhéjpúder paletta
  13. mini kontúr/bronzosító
  14. 4 mini sminkecset
  15. mini kompakt bronzosító
  16. 2 mini kompakt highlighter
  17. mini por highlighter
  18. mini folyékony highlighter
  19. mini kompakt pirosító
  20. mini púder

Ára: 20.000 Ft

L'Occitane adventi kalendárium


Ennél a márkánál 2 különböző összeállítással is találkozhatunk, van egy alap, amiben kisebb és kevesebb értékű termékek kaptak helyet, nekem ilyen volt két évvel ezelőtt és tökéletesen elégedett voltam vele. Akik most szeretnének ismerkedni a márkával és karácsony alkalmával valami kicsit különlegesebb dologra vágynak, nekik ez tökéletes lehet. A másik kalendáriumban a prémium, nagyobb és értékesebb termékek vannak, mondjuk ez most csábító nekem is, ahogy így végig néztem rajta, mert pont olyasmikkel van tele, amiket amúgy is imádok, és ugye még a miniparfümök is ott vannak! Awwwww...



A kalendárium tartalma:
  1. Rózsa Kézkrém 10ml
  2. Shea Testápoló Krém 20ml
  3. Cseresznyevirág Tusfürdő 35ml
  4. Mandula Tusfürdő Olaj 35ml
  5. Mandula Kézkrém 10ml
  6. Mandula Testápoló Tej 20ml
  7. Levendula Kézkrém 10ml
  8. Aqua Reotier Arckrém 5ml
  9. Cseresznyevirág Kézkrém 10ml
  10. Shea Kézkrém 10ml
  11. Verbena Kézkrém 10ml
  12. Shea Lábkrém 10ml
  13. Aromakolgóia Kondícionáló 35ml
  14. Shea Vajas Ajakápoló Balzsam 4ml
  15. Shea Vajas Light Arckrém 5ml
  16. Immortelle Precious Arckrém 5ml
  17. Shea Intenzív Kézápoló Balzsam 10ml
  18. Verbena Tusfürdő 30ml
  19. Aqua Reotier Arclemosó 40ml
  20. Verbena Testápoló tej 30ml
  21. Shea Vajas Tejes Szappan 25g
  22. Verbena Leveles Szappan 25g
  23. Aromakolgóia Sampon 35ml
  24. Revitalizáló Fűrdőtabletta Cukorkristályokkal 33g

Ára: 15.500 Ft

és íme az Álomvilág kalendárium és tartalma! Csodaszéééép!


Álomvilág Adventi Kalendárium tartalma:
  1. Immortelle Essential Water 30ml
  2. Mandula szappan 50g
  3. Immortelle Divine Arclemosó 15ml
  4. Immortelle Divine Arckrém 4ml
  5. Shea Lábkrém 10ml
  6. Nyugtató Szemkörnyékápoló Tapasz 1,5g
  7. Shea Intenzív Kézápoló Balzsam 10ml
  8. Verbena Eau de Toilette 10ml
  9. Shea Vajas Tejes Szappan 25g
  10. Mandula Kézkrém 10ml
  11. Mandula Tusfürdő Olaj 35ml
  12. Shea Fabulous Shower Oil 35ml
  13. Aqua Reotier Arckrém 5ml
  14. Mandula Testápoló Tej 20ml
  15. Rózsa Kézkrém 10ml
  16. Immortelle Reset Szérum 5ml
  17. Cseresznyevirág Kézkrém 10ml
  18. Shea Kézkrém 10ml
  19. Aromakolgóia Kondícionáló 35ml
  20. Shea Vajas Ajakbalzsam 4ml
  21. Shea Vajas Light Arckrém 5ml
  22. Immortelle Precious Arckrém 5ml
  23. Herbae Eau de Toilette 5ml
  24. Aromakolgóia Sampon 35ml

Nivea adventi naptár


Idén is készült a Nivea egy klasszikus megjelenésű, csodaszép naptárral, ami a kedvenc Nivea kincsekkel van tele.




Tartalma:

– Rich Moisture Soft Shower Cream, 50ml tusfürdő
– Creme & Oil Pearls Oil Infused Cherry Blossom Shower Cream 50ml tusfürdő
– Irresistibly Smooth Body Lotion, 75ml testápoló
– Soft Moisturising Cream, 25ml arckrém
– Express Hydration Hand Cream, 75ml kézkrém
– Crème, 30ml
– Aloe Vera Soothing Care Hand Cream 75ml kézkrém
– Daily Essentials Light Moisturising Day Cream SPF15 24H Moisture Boost + Refresh 24H Normal & Combination Skin 50ml – arckrém
– Original Care Caring Lip Balm ajakápoló
– Hydro Care Caring Lip Balm ajakápoló
– Soft Rose Caring Lip Balm ajakápoló
– Watermelon Caring Lip Balm ajakápoló
– Vanilla & Macadamia Caring Lip Butter ajakápopló
– Good Morning Fresh Skin Refreshing Face Mask Normal Skin arcmaszk
– Bye Bye Dry Skin Nourishing Mask arcmaszk
– Daily Essentials Refreshing Cleansing Wipes For Normal Skin 7pc arctisztító kendő
– MicellAIR Skin Breathe Micellar Water 3-in-1 Make-up Remover Sensitive Skin, 100ml micellás víz
– Pearl & Beauty Roll-on Anti-perspirant 25ml dezodor
– valamint további hat beauty ajándék, például szemmaszk alváshoz és fürdőszivacs
Ára: 10590Ft

The Body Shop adventi kalendáriumok (3 db)

A The Body Shop igazán elkényeztet minket idén (is) mert rögtön 3 különböző tartalmú és árkategóriájú kalendáriummal is készültek nekünk. Akik épp csak ismerkednének a márkával, nekik a alap összeállítást ajánlom, akik viszont "hardcore" rajongók, azok az ütős prémium összeállítást válasszák. Én a kettő között vagyok és a középsővel szemezek, bár ebben is van pár "töltelék" összetevő, amikért nem annyira rajongok (pl szivacsok és egyebek).


A Deluxe Adventi Kalendárium tartalma:

– Rózsás arcpermet 60ml
– Mangós fürdőbomba 28g
– Juicy Pear tusfürdő 60ml
– Körömreszelő
– Kamillás szemsminklemosó 60ml
– Kókuszos fürdőgolyó 28g
– Kamillás szemsminklemosó 60ml
– Epres sampon 250ml
– Fuji Green Tea testvaj 50ml
– British Rose tusfürdő 60ml
– Warm Vanilla kézkrém 30ml
– Piros fürdőpamacs
– Nyugtató Aloe fátyolmaszk 18ml
– Kókuszos testradír 50ml
– Zöld teás fürdőbomba 28g
– Sheás ajakvaj 10ml
– Himalájai bambusz szenes arctisztító szappan 100g
– British Rose testvaj 50ml
– C-vitaminos fátyolmaszk 18ml
– Epres hajbalzsam 250ml
– White Musk testápoló 60ml
– Epres ajakvaj 10ml
– Pink Grapefruit kézkrém 30ml
– Aloe nyugtat nappali arckrém 50ml
– Multifunkciós sminkszivacs
– Szájfény – Cherry Gum 7ml
– Sheás testvaj 200ml

Ára: 31990Ft

Maybelline sminkes kalendárium


Ez is egy szuper alternatíva a sminkőrültek számára, ebben is csak dekorkozmetikumok laknak ugyanis. Én személy szerint imádom a Maybelline termékeit, főleg a rúzsokat és ajakkencéket, de a többi termékük is szerintem a drogériás vonal fölött helyezkedik el.




Tartalma:

– Superstar Forever Strong 7 Days Gel Nail Color körömlakk
– Dream Matte Blush pirosító
– Lash Sensational Mascara Primer szempillaápoló primer
– Lash Sensational Mascara szempillaspirál
– Color Show Nail Polish 349 Power Red körömlakk
– Color Sensational Lip Liner 230 Velvet Beige ajakceruza
– Color Sensational Lipstick 630 Velvet Beige rúzs
– Brow Drama 12h Sculpting Brow Mascara szemöldökformázó
– Linerefine Expressional Kajal Soft Kohl Liner szemceruza
– Superstar Forever Strong 7 Days Gel Nail Colour körömlakk
– Dream Matte Blush 10 Flirty Pink pirosító
– Classic Volume Express Mascara szempillaspirál
– Face Studio Prime Hydrating Primer
– Color Sensational Lipstick 540 Hollywood Red rúzs
– Superstar Flash Dry Quick Dry Top Coat fedőlakk
– Color Sensational Lipstick 107 Fairly Bare rúzs
– Face Studio Primer Illuminating Primer 20
– Color Show Nail Polish 31 Peach Pie körömlakk
– Great Lash Mascara szempillaspirál
– Color Show Nail Polish 352 Downtown Red körömlakk
– Linerefine Expressional Kajal Soft Kohl Liner 38 Brown szemceruza
– Lash Sensational Waterproof szempillaspirál
– Color Show Nail Polish 45 Cherry körömlakk
– Superstay Matte Ink Liquid Lipstick 65 Seductress folyékony rúzsú

Ára: 17500Ft



Ez a válogatás csak egy piciny szelete volt ám az itthon kapható kalendáriumoknak! Ma már szinte minden márkánál találunk ilyen terméket, sőt az egyes drogériák is kiadták a maguk saját/saját márkás adventi kalendáriumukat, szóval a lista szinte végtelen lehet. Egy következő válogatást is tervezek ezekből, de akkor már lehet az egyéb kategóriákat nézem inkább, tehát például a teaválogatásokat, csokikat vagy épp gyertyákat tartalmazó naptárakat. 


Nektek melyik a kedvencetek?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger