2019. október 11., péntek

Felpróbálós ruha haul | Sojo.hu webshop (+VIDEÓ)


Sziasztok! Nemrég megkeresett a sojo.hu webshop, hogy lenne-e kedvem együttműködni velük, és mivel épp javában tartott a szeptemberi "nem veszek új ruhát" megmozdulás, így örömmel mondtam igent, hiszen kapni ér :) Viccet félre téve, kíváncsi voltam, mit lehet kihozni náluk egy viszonylag alacsony költségvetésből, így arra gondoltam összeállítok egy komplett szettet! Ha kíváncsi vagy a tapasztalataimra és hogy mit sikerült összehozni, olvass tovább és nézd meg a videót!



Egy nadrágot, egy pólót és egy ékszert választottam a kínálatukból, ez kb le is fed egy teljes szettet, természetesen cipő és táska nélkül. Az első benyomásom a webshopról nagyon pozitív, főleg mert magyar nyelven is olvasható az oldaluk. A ruháknak szerintem átlagos a minőségük, mivel több külföldi oldalról is rendeltem már, ahol hasonló minőséget árulnak, így azt mondom, hogy ebben az árkategóriában amiben én is válogattam, ez a minőség elérhető. Nem a legjobb, de nem is a legrosszabb. 

Lássuk a ruhákat!


Az ékszer egy több soros nyaklánc, arany színben, jó a kivitelezése, nincsenek kiálló, sarkos részei, tetszik is a formája, fazonja, szeretem viselni.


A női KISS pattern póló méretben talán egy picit szűk nekem, azt hittem bővebb fazon lesz, ráadásul picit át is látszik, ami igazából csak engem zavar, mert a videó alatti kommentek alapján, Nektek ez nem probléma. A mintáját imádom, anyaga egy picit vastagabb, így erre az őszi időre tökéletes.




A női testre simuló nadrág az egyetlen amivel nem igazán vagyok elégedett. Képek alapján mást vártam fazonban is és anyagban is. Képen nekem vastagabb vászon anyagnak tűnt, ehelyett egy vékony, rugalmas, kissé susogós valamit kaptam. Méretben így nagy is lett rám az XL-es, mivel laza és nyúlékony anyagról beszélünk. 




A videót itt tudjátok megnézni:




Ti szoktatok külföldi oldalakról ruhát rendelni?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger