2019. március 12., kedd

Heti bevásárlás és menütervezés (VIDEÓ)


Sziasztok! Újra hoztam a csatornámra egy bevásárlós "food haul" videót, mert úgy látom szeretitek, és remélem hasznosnak is tartjátok, és tudtok belőle inspirálódni.



Nekem egyre nagyobb macera és kihívás hogy megtervezzem a menüt és hogy mit hol szerezzek be, mert én az az ember vagyok, aki szereti ezeket gyorsan letudni. Szeretek amúgy főzni, de gyerek mellett igazi kihívás, ezért van az hogy általában valami gyorsat és egyszerűt szoktam összedobni. A bevásárlás meg...örülök ha egy helyre eljutok, nem még több boltot végigjárni...Ha kíváncsiak vagytok miket vásároltunk legutóbb, akkor katt a videóra:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger