2019. március 25., hétfő

Eveline Cosmetics OH! my LIPS matt lip kit | Teszt

Sziasztok! A mai bejegyzésben egy szuper, ámde olcsó, igazán tavaszias ajaktermékről hoztam tesztet! Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nálam még mindig nagy favorit a matt ajak, ehhez kerestem valami tartós és kellemes alternatívát. 


Nagyon szeretem az Eveline Cosmetics termékeit, volt már tőlük arcápolóm, testápolóm és számtalan sminkcuccom is, szerencsére mindegyikkel elégedett voltam. Ez az ajakkence is tetszik, bár nem tökéletes, gondolom nem lepődtök meg azon, hogy egyetlen problémám vele, hogy picit szárítja az ajkaim. Mint sajnos oly sok más matt folyékony rúzs, ez valahogy az ilyen termékek velejárója sajnos, viszont cserébe nagyon tartós eredményt produkál.


Az OH! my LIP matt lip kitek szuper színekben kaphatóak, nehéz volt egyet választani, de végül a 04-es Sweet Lips mellett döntöttem. Ez egy tipikus "szájszín" szerintem, vagyis a "my lips but better" kategória nálam. Tehát olyasmi mint az ajkaim természetes színe, de picit jobb. Nagyon természetes hatású, mégis telt rózsaszín árnyalatú folyékony rúzsról van szó. Ez a szett egy applikátoros folyékony rúzst és egy ajakkontúr ceruzát tartalmaz. A kettő együtt tökéletes fedést és tartós színt garantál. 


A folyékony rúzs állaga közepesen vastag, jól kenhető, de az applikátorát nem szeretem. Valahogy a kialakítása nem illik az ajkaim ívéhez és a festéket is furán veszi fel, mintha csak a közepén maradna meg a festék, és a széle mintha száraz maradna. Így nehéz számomra az ajkaim szélét precízen meghúzni, szóval nagyon jól jön hozzá a szájkontúr cerka. A ceruzának viszont tökéletes az állaga és mivel hegyezős - ami a kupakban van - így a kialakítása is tökéletes számomra. Nagyon jól pigmentált, jól megtartja a folyékony rúzst (én szoktam a teljes számon, alapként is használni).
A tartósságával elégedett vagyok, 3-4 órát szépen kibír az ajkakon és szépen, fokozatosan kopik, nem lesz foltos. Lemosásra micellás vizet használok, minden gond nélkül lejön az ajkakról, nem kell dörzsölni a bőrt.




Ti szeretitek a "my lips but better" színű ajaktermékeket?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger