2018. április 23., hétfő

Notino haul - 2018 április (+VIDEÓ)


Volt pár termék amit nagyon régóta nézegettem már az oldalon és most jött el az ő idejük, ha érdekel mik voltak a dobozban olvass tovább!



Nagyon szeretek új márkákat felfedezni és az egyik ilyen most egy francia márka lett, a SpiriTime. Nem is hallottam még róluk, viszont van egy nagyon érdekes kis termékük, egy szilikon masszázskefe, ami kisértetiesen - na jó, annyira talán nem... - hasonlit egy nagy nevű arctisztitó készülékre. Konkrétan a Foreo-ra gondolok amit nem próbáltam ugyan de nagyon kiváncsi lennék rá mit tud az áráért, de addig is ez a kis szilikonos kefe jó lesz arra hogy kipróbáljam milyen érzés lehet arcot mosni egy ilyennel. Az oldalon is azt irják hogy lehet arcbőrön is használni, szóval tesztelés indul! Választottam hozzá a márkától egy tusfürdőt is, mert azért kiváncsi vagyok mit tud a testápolási vonala a márkának.



Sminkek közül két dologra csaptam le, egy szempillaspirálra méghozzá a Maybelline új Total Temptation spiráljára, amit nagyon sokan dicsértek és hát azonnal ki is próbáltam, hamarosan jön róla a teszt valamilyen formában. A másik sminktermék egy nagyon nyári pirositó duó a BHCosmetics-től. 

A végére hagytam a legnagyobb kedvencem, amit a leginkább vártam és amiről eddig tényleg csak és kizárólag jókat olvastam. A GlamGlow márkát gondolom nem kell bemutatnom, engem is elkapott a vágy a csodaszép maszkjaik iránt és most végre kipróbálhatom a FlashMud névre hallgató élénkitő arcmaszkjukat.

A videót itt tudjátok megnézni:




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger