2017. november 27., hétfő

Újdonságok a fürdőszobámból - 2017 ősz


Megfordult néhány új termék a fürdőszobánkban, méghozzá elég vegyesen mert arcápolás, hajápolás és testápolás terén is vannak olyan termékek amikről szivesen irnék néhány (jó) szót.


Nagyobbik részük meglepetésdobozokból került hozzám, ezért szeretek ilyen dobozokat vásárolni, mert nagy az esély arra hogy van benne valami olyan kozmetikum ami betalál. A fent látható felhozatalból csak egy olyan van ami annyira nem áll hozzám közel, de majdcsak elhasználom, a többit viszont nagyon szeretem. Sőt, az egyikből be is tankoltam a Glamour napokon. Kitaláljátok melyik lehet az? - melyik kettő... Kezdjük is akkor velük!


L'Oreal Elseve extraordinary clay sampon és pakolás

Nem is tudom hogy akadt először a kezembe, ja de! Volt rá valami akció a drogériában és megakadt a táblán a szemem, ismeretlen türkiz flakonok...mondom mi lehet ez? Megnéztem és megtetszett, direkt zsirosodó és korpás hajra lett kitalálva, az agyagról meg amúgy is tudni hogy jól kezeli például a zsiros arcbőrt is, lásd a sok-sok agyagos arcmaszkot. Adtam nekik egy esélyt és nagyon megérte! Én csak két terméket használok, de van még egy balzsam is ebből a családból. A kis tégelyes cucc egy hajpakolás, bár inkább fejbőrpakolásnak nevezném, én legalább is csak oda kenek belőle. Először a teljes hajhosszra felvittem de nagyon kiszáritotta a hajam, igy inkább maradtam a fejbőrnél. Annyira tisztának érzem utána a hajtöveim hogy csuda! A sampon is szuper, nagyon jól tisztit és felveszi a harcot a problémáimmal, szóval belőlük vettem is utánpótlást a Glamour napokon!


Schüssler hidratáló testápoló

Ez egy beauty box-ból került hozzám és bár nem vagyok egy nagy natur párti de nagyon megörültem hogy egy testápoló is volt a csomagban. A Schüssler sók közül az 1-es és 8-as van a krémben, amik a bőr feszességéért és nedvességtartalmának megőrzéséért felelnek. Egy nagyon könnyed formulájú krém egyébként aminek kellemes, enyhe citrusos illata van. Szuperül hidratál, pillanatok alatt beszivódik és az illata sem zavaró, szóval nálam nagyon betalált!


Borotalco tusfürdő

Szintén meglepiboxból került ki ez a tusfürdő, ami ugyan semmi extra igy kivülről, belül viszont egy egész szerethető termék van. Az illata különlegesnek mondható, nem tudnám semmihez hasonlitani, ez az original változat és olyan gyógynövényes-púderes illata van. A bőröm nem száritja, az arcom is mostam már vele, semmi problémát nem okozott ott sem. Jól hidratál és a bőrön is finom illatot hagy maga után. Ez egyébként egy olasz márka és kint nagy népszerűségnek örvend.


Mother&Daughter 3in1 face moisturizer

Ami igazából nem is hidratáló krém, hiába azt irták rá, a hátoldalán már arclemosóként nevezik. Ez elméletileg egy hazai prémium kategóriás márka, természetes kozmetikumokat gyártanak érzékeny bőrre is. Nem különösebben kedveltem meg, furcsa az illata, engem a gázolajra emlékeztet (...) az állaga olyan hig hogy kifolyik az ujjaim közül mikor felviszem az arcomra. A sminket mondjuk egész szépen leszedi, de nem érzem utána ápoltnak a bőröm, elmarad az a komfortos, hidratált bőrérzet.



Ti milyen új termékeket próbáltatok mostanában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger