2017. október 14., szombat

Pure by Pixibox- Szeret / Nem szeret? (+VIDEÓ)


Nem vagyok elkötelezve a természetes testápolás iránt, mégis izgatottan figyelem a Pure by Pixibox kiadásokat és bizony szivesen rendelek is belőle mert nagyon szuper márkákat tud felvonultatni.



Igy történt ez most is, több olyan márka is volt a dobozban ami nagyon érdekelt, ezért meg is leptem magam egy dobozkával. Én az összetevőket csak kiváncsiságképp szoktam megnézni a Krémmánián, ahogy az elején irtam, nem vagyok kizárólagosan természetes márkákat használó ember, egyszerűen csak szeretem ezt is - meg persze azt is! Ezt csak azért emlitettem meg, mert én a márkák alapján döntöm el hogy megveszem-e, ha izgalmas és új márkák lesznek benne akkor jön, ha meg nem akkor nem, ennyi :) 



Ezt a dobozt most a Barnangen márka miatt rendeltem meg elsősorban, ők nemrég jelentek meg hazánkban, illetve akit már ismertem régebbről ő a Colo Skincare, szuper volt eddig minden amit próbáltam tőlük. A részletes véleményem a dobozról a videóban láthatjátok:


Ti megrendeltétek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger