2017. augusztus 19., szombat

Ilyen volt az első nyaralás négyesben! (+VIDEÓö


Hát ezen is túl vagyunk, véget ért a nyaralás és bár pihenésről szó sem volt, azért sikerült kikapcsolódnunk kicsit.


Készitettem néhány videó szösszenetet is amit elég nehéz volt kivitelezni mert általában valamelyik kezem tele volt valamelyik gyerekkel :) ha nem is szó szerint de például ha én voltam Szofival akkor résen kellett nagyon lenni nehogy hirtelen elrohanjon vagy valami olyat csináljon ami azonnali beavatkozást igényel. Nekem nagyon jól esett ez a pár nap, jó volt kicsit kimozdulni otthonról, elég ritkán jutok el bárhová is, persze a családon kivül. Igen, a napok kb "ugyan úgy teltek" mint otthon, hiszen azért a strandon is kell adni a gyerekeknek enni, kinek ezt kinek azt ugyebár, a strandon is kell bilit mosni (hát igen, a szobatisztaság jó dolog!) de azért a látvány más volt és néha még nekem is sikerült egy kicsit megmártózni a Balcsiban.

Ha érdekel milyen volt a nyaralásunk, itt megnézheted:


Ti voltatok valamerre nyaralni?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger