2017. augusztus 8., kedd

Viszlát fehér lábak! - Lirene önbarnitó arcra és testre | Teszt


A "lábszinemmel" minden nyáron megküzdök, sorra próbálom ki a különböző önbarnitó készitményeket és ez idén nyáron sincs másként. Ma az idei felfedezettemről fogok irni.


A Lirenene termékekkel nincsen még tapasztalatom, igy mondhatni teljesen zsákbamacskát vásároltam az egyik Rossmann online rendelésemkor, mikor a szokásos pelenka adag mellé bekerült ez is a virtuális kosaramba. Annyit tudok a márkáról hogy lengyel és arc illetve testápolási termékeket gyártanak. 

Elsőre az volt fura benne hogy "csak" 75 ml-es a tubus, bevallom ez a rendelésnél fel sem tűnt, pedig ugye hozzászoktam hogy az önbarnitós testápolók általában azért a normál 100 ml-es kiszerelésűek. Aztán gondolkodtam és talán azért lehet, mert ez nem testápoló, a leirása szerint önbarnitó készitmény. Nos, ez a különbség talán az állagában mutatkozik meg elsőre leginkább, mert sokkal tömörebb, nehezebb krémről van szó mint általában egy testápoló. Amiért pedig emellett a termék mellett döntöttem az az, hogy két órán belüli hatékonyságot igér, vagyis kvázi azonnal élvezhetjük a szép barna bőrt.

Az állaga után az illata volt még nagy meglepetés, ugyanis olyan erős parfümös illata van hogy elég nehéz figyelmen kivül hagyni még akár több méterről is. Ez mondjuk néha elég zavaró tud lenni, de szerencsére pár óra alatt eltűnik a bőrről és legalább nincs az a gyomorforgatóan jellegzetes önbarnitós illata. Ahogy az előbb is irtam az állaga elég tömör, nehéz krémről van szó, igy én néha hozzáteszek a sima testápolómból és igy sokkal könnyebb is eldolgozni. Amit mindenképp szükséges elvégezni a használata előtt az a radirozás, mert tényleg nagyon hamar megfogja a bőrt és képes az egyenetlen bőrön foltosodni. De ha figyelünk ezekre és egyenletesen visszük fel akkor szuper szint ad - nálam a lábaimnak - egyáltalán nem narancssárga, természetes barnás árnyalata lesz a bőrömnek.


Na és hogy betartja-e az igéretét hogy 2 órán belül hat? Abszolút igen, ezt imádom benne a legjobban! Mikor jön az ihlet hogy jó lenne délután mondjuk elmenni sétálni és fagyizni akkor gyorsan átradirozom kicsit a lábaim, felkenem, és máris kész az optikai tuning a virgácsaimon! Az árát tehát nekem abszolút megérte és nem is mondanám alapból sem vészesnek szóval bátran kisérletezzetek vele, ha jól emlékszem 1300 Ft körül volt és nem lehetett választani árnyalatot, de szerintem nem is kell, fehér bőrön is jól működik!


Ti mivel barnitjátok a lábaitokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger