2012. november 1., csütörtök

Októberi kedvencek!

Újabb hónap ért véget, még éppen hogy az őszt kóstolgattuk de már a tél szele is ideért, volt hó és fagy is - viszlát október!
Összegyűjtöttem a havi kedvenceimet, melyek közül néhány nem lesz meglepetés számotokra, van viszont köztük három olyan dolog is ami csak és kizárólag az illata miatt került ide! Hát igen, a hűvös idő beköszöntével egyre inkább előtérbe kerülnek nálam a finom, édes illatok. Októberben sikerült három olyan terméket is kifognom a pont ráerősített erre a vonalra, nézzük is őket elsőként.
Balea csokis-fügés tusfürdő
Szerintem ezt már nem nagyon kell bemutatni senkinek :) Alapból annyira nem kedvelem a Balea tusfürdőket mert elég híg állagúak így nagyon hamar elfogynak és nem is hidratálnak különösképpen semennyire, viszont ennek az illata mennyei! Nem tudtam neki ellenállni :)
Dove testápló shea vajjal
Ha a zuhany alatti csokiban ázás nem lenne elég (már miért lenne?) jöhet utána egy kis csokis testápoló! Ez már egy igazán téli termék mert a kifejezetten száraz bőrre készült és ennek megfelelően elég zsíros a krém, de nem használom minden nap, így kibírható. Az illata szintén mennyei!
Vanilla&Blues edt
Ezt a kis miniparfümöt a KIK-ben találtam, volt több illatban is de mikor ezt megillatoztam..hmmm...finom frissen sült vaníliás sütemény! Én lakásillatosítónak használom, olyan mintha minden nap sütöttem volna valami finomat :) Egyébként 290 Ft volt ha látjátok mindenképp nézzetek rá!
A következő három termék már nem az illata miatt van itt hanem a hatékonysága miatt!

Himalaya herbals lehúzható maszk
A nyár végével kicsit feledésbe merült nálam ez a maszk de most hogy beállt a hideg, szeles idő jól jön a segítsége az arcomon megjelent száraz foltok eltüntetésében. Még mindig úgy gondolom hogy ez egy nagyon kíméletes ugyanakkor hatásos lehúzható maszk, az illata fincsi uborkás a mandulát annyira nem érezni rajta.
Maybelline color tattoo - On and on bronze
Ez a harmadik color tattoo-m és egyben a legjobban kihasználható is, mert próbáltam már önmagában, por állagú szemhéjpúderrel és alapként is, mindhárom esetben megállta a helyét. A színe pedig így őszre telitalálat. Feltűnt már a blogon néhány napi sminknél is, de azért írok majd róla részletesebben is.
L'oreal color infallible szemhéjpúder - Permanent Kaki
(igen...h-nélkül, ez most tűnt csak fel)
A zöld az új kedvenc színem. Annyira jó a textúrája ennek a szemhéjpúdernek, már majdnem krémes annyira finom! Nem kedvelem a mono szemhélypúdereket de erről a típusról sok jót olvastam már és tényleg  minden igaz is volt rá amit írtak róla, kuponnal vettem így féláron pedig kimeríti a "jó vétel" fogalmát.

A Ti kedvenceitek a blogon ezek voltak:

http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/10/pixibox-az-elso-igazi-beauty-box.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/10/the-glam-days.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/10/newcomer-pigment-ebay-rol.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/10/nyx-mink-pearl-vs-essence-smell-caramel.html

Hajrá november!

4 megjegyzés:

Illés Rebeka írta...

Gyönyörű a L'oréal szemhéjpúder, nem láttam még ehhez hasonló zöldet! *-* :)

Anett írta...

Rose: használni is nagyon jó, tényleg nagy kedvencem lett :)

Thündérke írta...

Na' most nagyon örülök, hogy írtál a Himalya maszkról! :) Most már tudom mit fogok megvenni a Joy-hoz adott 20%-os Himalya kuponnal :).

Anett írta...

Thündérke: az jó, mert én meg a dióst fogom megvenni amiről Te írtál régebben (remélem jól emlékszem) :))

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger