2012. november 26., hétfő

Őszi falevelek nude alapon - NOTD

Az úgy volt hogy nude körmöket akartam....

 De! Már a második percben meguntam ezért egy nagyon egyszerű díszítést választottam, a pigmenttel és csillámmal való szórást. 

Így készült:
  1. Egy nude színt vittem fel ugyebár alapszínnek
  2. Aztán egy vékony ecsettel (én egy színes tip painter-t használok) átlátszó lakkal megrajzoltam a levél formáját. Aztán inkább váltottam színes lakkra a rajzoláshoz, mert úgy azért jobban látszik hogyan is fog kinézni a levél.
  3. Majd a zöld színű pigmentet óvatosan, egy nem nem használt szemhéjpúder ecsettel feltapogattam a még ragadós mintára. A felesleget lesepregettem az ecset másik felével.
  4. A bronz csillámos levelek is hasonlóan készültek, de itt mivel nagyobb a csillám mérete mint a finom pigmenté, ezért itt vastagabb festékréteg kellett a mintához hogy jól megtapadjanak a csillámok.


Ti szoktatok pigmenttel/csillámporral díszíteni?

6 megjegyzés:

Panni írta...

aranyos lett nagyon :)

Névtelen írta...

Nagyon jó lett!

mrs__kovacs írta...

De jó lett :]

Anett írta...

Köszi lányok :)

Nóra írta...

nagyon tetszik :)

Elíz írta...

Szuper lett! :) Én még sosem próbáltam csillámport vagy pigmentet lakkozáshoz.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger