2012. május 1., kedd

Áprilisi kedvencek!

Ismét eltelt egy hónap, végre itt az igazi jó idő. Ti voltatok ma majálisozni? Régen ez is olyan más volt, vártam a májusfát :) vajon ott lesz-e reggelre, aztán kimentünk majálisozni hogy magunkba tömjünk egy kis jégkrémet, kötelet húztunk meg minden ami kell. Bevallom, ma már egyáltalán nem vonzanak az ilyen események, úgyhogy mi inkább itthon múlattuk az időt. (Egyébként a szél felfújt a szemközti fára pár színes nejlon zacskót, így a májusfa kipipálva.)

Az áprilisi kedvencek közt van egy régi visszatérő tag is, ugyanis ez már a harmadik kedvences poszt egymás után, amiben szerepel ez a Miss Rose pirosító!
Elővettem egy igazán tavaszias illatot, a Moschino Hippy Fizz egy citrusos-gyümölcsös, nagyon friss aromájú parfüm, amit csak tavasszal és nyáron szoktam használni, mert más évszakhoz egyáltalán nem illik szerintem. Már az üvegét is imádom, olyan színes, élettel teli!
Ezt az Aston körömlakk lemosót szintén Euro Family-ben találtam és nagyon kíváncsi lettem rá mit tud. Eddig nagyon szuper, azt leszámítva hogy a durva csillámos lakkokkal nem igazán bír el. Belül érdekesen oldották meg a dolgot mert valami szivacs-szerűség van átitatva a lemosóval, amiből az alján is lötyög egy kevés. Eddig csak a tetejéig dugtam bele az ujjam és teljesen eltűnt a fönti szivacs részről a lakk, de nem tudom hova mert a szín nem látszik lentebb sem. Már vagy 10x használtam és még mindig zöld, az illata pedig még mindig szuper zöld almás!
Ebben a hónapban leginkább bedugós fülbevalókat használtam, mert a tavaszi bőrkabátom álló galléros és nagyon zavart így a lelógós füli. Pedig amúgy azok a kedvenceim! 
Mostanában egyre többet használok rúzsokat, amiből ugyan nincs nagy választék itthon, de ez a négy szín a kedvencem mind közül. Azt hiszem az eddigi próbálkozásaim alapján a világosabb rózsaszínes színek állnak nekem a legjobban. A sorban az első egyébként a Coral tonic, nagyon megszerettem!
B-J: Maybelline - Coral tonic, Estée Lauder - Pink parfait, Miss Rose - 24, NYX - Harmonica

A végére hagytam a hónap felfedezettjét, az új nagy kedvencem, a Manhattan Go Big Eyeshadow pen-t! Mostanában nagyon sok helyen köszön vissza rám az a bizonyos "rózsaarany" (rosegold) árnyalat, főleg kiegészítők terén és azt hiszem megtaláltam itthon ezt az árnyalatot a sminkjeim között. Mégpedig a fent nevezett szemceruzában. Gyönyörű rózsaszín, arany fénnyel! Egyetlen hibája hogy nem valami tartós még alappal sem így muszáj fixálni szemhéjpúderrel, ami viszont kicsit elvesz a fényéből.

És most lássuk, mik voltak a hónap kedvenc bejegyzései a statisztikák alapján:

Köszi hogy itt voltatok ebben a hónapban is, remélem Nektek is olyan jól telt mint Nekem!

2 megjegyzés:

Monic írta...

Az a fekete rózsás és a cseresznyés fülbevaló nagyon tetszik. Érdekesen néz ki az Aston lakklemosó, még sosem hallottam erről a termékről. Na és a rúzsaid! Jöhet bármelyik! :)

Thündérke írta...

A fülik nagyon tetszenek :$ és a második rúzs *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger