2011. augusztus 25., csütörtök

Miss Rose paletta teszt

Ma egy egyszerű barna sminket készítettem a tegnap bemutatott új Miss Rose palettával. Ma reggel már annyira meleg volt hogy nem volt kedvem "túlcicomázni" a sminket, kipróbáltam belőle pár színt, lőttem pár képet a telefonnal és most megosztom veletek.



A paletta a 03-as kódon fut, 6 gyönyörű, extra pigmentált barnás árnyalatot tartalmaz. A bal felső abszolút jó highlight szín, a mellette lévő színt pedig emellett akár az arccsont kiemelésére is lehet használni.



Az elkészült sminkben az 1., 3., és az 5. színt használtam (fentről lefelé nézve számoztam).




Csináltam jópár képet és tennék is még fel de igazából ezt a kettőt ítéltem meg a legjobbnak, és a blogger megint sz*rakodik a képeimmel /baromi idegesítő/. Remélem azért a lényeg átjön ezen a pár képen is, én csak ajánlani tudom a Miss Rose termékeket, eddig szerencsére nem ért még csalódás velük kapcsolatban. Annyit még hozzátennék hogy én ezeket az MR szemhéjpúdereket csak aplikátorral tudom szépen/jól felvinni, mert azt vettem észre hogy az ecsetről eléggé szóródik.


2 megjegyzés:

Kinga írta...

Nagyon szépek a színei, tetszik! :)

Bikira írta...

Igen kicsit tényleg porzik. Aplikátorral nekem is jobban sikerült a dolog. Én is szeretem a MR palettákat, nagyon szépek és jó minőségűek.
(Andi)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger