2022. május 8., vasárnap

Mit ettem ma? (kalóriák, receptek, sztorik) -VIDEÓ

 

Sziasztok! Rég volt már mit ettem ma beszámoló, és szoktátok szeretni, ezért most egy ilyen videó következik. Hoztam benne pár receptet is, amit kicsit különlegesebbek talán, bátran próbáljátok ki őket, én  rendszeresen készítem mindet és mi szeretjük őket nagyon! Felmerült a kommentekben kérdésként, hogy a család többi tagja hogyan áll ezekhez a kajákhoz, nos, őszintén leírtam ott is, és itt is ezt fogom tenni... Ezeket az ételeket csak hétköznap készítem, mert a gyerekek nem ennék meg. Sem külön a magos gofrit, sem a grillsajtot, sőt, a karfiolrizstől szerintem kiszaladnának a világból is. Ez van, ez az igazság. Párom nagyjából ugyan azt eszi mint én, bár ő normál pékterméket általában ( ha el akarom rakni a második gofrit másnapra, akkor simán lemond róla, de van hogy mondom neki nyugodtan egye meg, és akkor meg is eszi, de nem ragaszkodik hozzá, szóval értitek....). A grillsajtot mindketten imádjuk, a karfiolrizst csak én szeretem :) első nap megeszi ő is, de ennyi elég is belőle neki, a többi rám marad. Szóval így eszünk mi hétköznap!



A videót itt tudjátok megnézni:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger