2021. január 20., szerda

Téli parfüm ajánló - és parfüm horoszkóp!

 

Sziasztok! Még javában tart a tél, néha egészen bekeményít, máskor pedig elég kegyes hozzánk, de bárhogy is nézzük, még legalább másfél hónapig - ha csak a naptár szerint is - itt lesz velünk. Ezért még teljesen aktuális lehet egy új kedvenc téli parfüm megtalálása, beszerzése, vagy csak egy kis felfedezőtúra az illatok világába. Most egy ilyen ajánlót hoztam nektek az én kedvenceimből!



Én alapból nagyon kedvelem az erőteljesebb illatokat, legyen bármely évszak, szeretem ha van az illatomban valami különleges és figyelemfelkeltő. Mivel tél típusba tartozom, így nem is annyira meglepő ez a dolog, valamint a csillagjegyem alapján is hozzám az erőteljesebb illatok passzolnak. Tudtátok, hogy a horoszkópunk alapján is választhatunk parfümöt? 


Parfümök horoszkópunk alapján

Csillagjegyünk alapján sok mindent meghatároztak már rólunk, személyiségünkről, amik vagy illenek ránk, vagy nem. Nekem az a tapasztalatom, hogy rám - mint skorpióra - elég sok minden passzolni szokott ezekből a leírásokból, mind a belső tulajdonságaim tekintetében, mind pedig az ízlésemre vonatkozóan. Elolvastam néhány horoszkóp szerinti parfümajánlót is mostanában, és mindegyik egyöntetűen azt állítja - amit én csak megerősíteni tudok - hogy számomra a markánsabb, fűszeresebb illatok a nyerők. Egyes leírások konkrétan "állatias" illatoknak nevezi ezeket, mert régen valódi állati eredetű összetevőkből nyerték ki ezeket a különleges aromákat, ma viszont már szintetikus eredetűek. Valamint kiderült az is, hogy a csillagjegyem egyik jellemzője, hogy illat terén szereti a köményt, és hát ez esetemben igaz is, gyakran van, hogy csak úgy beleszagolok az üvegébe!


Az egyik kedvenc parfüm márkám a Dior, nagyon exkluzív és összetéveszthetetlen illatokat kreálnak, legtöbbjük nagyon intenzív és karakteres is, még az egészen finom kis nőies parfümjeik is ütősek. Ha parfümériában járok tuti hogy az első utam hozzájuk vezet, még ha nem is szeretnék épp vásárolni, de szaglászni mindenképp megállok náluk, és mindig izgatottan várom milyen új illattal rukkolnak elő. A nagy kedvenceim tőlük a Poison kollekció, kivétel nélkül mindet elfogadnám. Nekem egy volt belőle a kollekciómban, amit sajnos már nem gyártanak, pedig ebből mindig kellene hogy legyen itthon nekem, ez pedig nem más mint a Midnight Poison. Ő egy igazi nagy vad, sokak szerint nagyon maszkulin, de nekem egyáltalán nem. Nagyon füstös érzetű és rengeteg benne a pacsuli, egy igazi buja, vad parfüm. Csak és kizárólag télen használtam, és csak akkor, mikor talpig feketében voltam, máshoz egyszerűen nem passzolt, de így is imádtam. 



Amivel most kacérkodok, hogy talán a nyomdokaiba léphetne, az a Hypnotic Poison, ami egy különleges orientális illat, szintén nagyon extra illatkombináció a tonkababnak és a csillagánizsnak köszönhetően, szóval fűszerekből itt sincs hiány. Ezt is egy kimondottan meleg illatnak érzem, de egyértelműen téli, a nehéz fűszerek és a kis füstös beütése miatt. A tartóssága mindegyiknek szuper természetesen!


Nektek van kedvenc téli illatotok?

Anett


*a bejegyzés a Notino-val együttműködésben készült


3 megjegyzés:

bokorbogi93 írta...

A Zara Dark Emerald sotetzold szinu parfumje. Sajnos mar nem kaphato. :(

Anett írta...

@bokorbogi93
akkor Te is úgy jártál ezek szerint, mint én, sajnos...esetleg valami hasonlót nem találtál?

bokorbogi93 írta...

Nem kerestem, mert még van az üvegben :D. Majd jövőre.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger