2020. február 17., hétfő

Smink és teszt - Rude Cosmetics (VIDEÓ)


Sziasztok! Olyan rég volt már a csatornámon sminkvideó, nekem nagyon hiányzott! Remélem Nektek is, remélem szerettek még sminkvideókat nézni, bevallom én régen csak ilyeneket néztem, ma viszont már csak az újdonságok kedvéért nézek ilyesmit. Lehet hogy ezért is készítek olyan szívesen új márkákról videót, mert engem is ezek hoznak lázba más youtubereknél. Szóval most jöjjön egy ilyen sminkvideó, a Rude Cosmetics termékeivel!



A márkáról



A márkát 2016-ban alapították Los Angeles-ben, azzal a céllal, hogy kiváló minőségű termékeket kínáljon megfizethető áron. A megjelenés egyáltalán nem ment a minőség rovására, a termékek nem csak kívülről impozánsak, hanem a belbecs is a felső középosztályt képviseli. A kínálatuk bővelkedik mindenben, nem csak a színpompás szemhéjpúder paletták között válogathatunk, hanem a sminkelés bármely mozzanatához találunk náluk eszközöket. A márka hitvallása szerint legyen visszafogott, természetes vagy éppen vad a megjelenésünk, náluk mindig találhatunk az önkifejezésünkhöz igazodó sminkeket. 


A termékekről



Próbáltam úgy válogatni, hogy egy teljes sminket el tudjak készíteni a márka termékeivel. Szerintem egész jól sikerült is, bár egy-két dolog kimaradt, amit én amúgy nagyon szeretek (ilyen például a bronzosító) de enélkül is teljes értékű lett volna a smink. Gondolom nem lepek meg senkit azzal, hogy a paletták közül volt a legnehezebb választani, nézzétek meg mennyi csodálatos színkombináció közül lehet választani! Én végül a Too much drama névre hallgató mellett döntöttem, mert ebben vannak olyan színek, amik izgalmasak, ámde hétköznap is bevethetőek. A minősége engem meggyőzött, nem mondom hogy tökéletes - erről a videóban is mesélek részletesen - de így is szupernek mondanám. A fényes árnyalatok különösen csodálatosak, krémesek és csillám sincs bennük, a matt színek ugyan potyognak egy picit - node melyik palettában nem, ebben az árkategóriában - így én teljesen elégedett vagyok vele. Egyedül talán az alapozó az, ami nekem nem tetszett, bár én nem is vagyok egy nagyon alapozó-párti, de ha erős fedésű alapozó keresésben vagytok, akkor ennek adhattok egy esélyt. Összességében nagyon elégedett vagyok a Rude sminkekkel, ár-érték arányban nagy versenytársat jelentenek a népszerű angol márkákkal szemben.

A videót itt tudjátok megnézni:


Ti próbáltátok, kipróbálnátok a Rude sminkeket?
Anett


*a videóban szereplő termékeket tesztelésre kaptam a Notino-tól.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger