2016. november 7., hétfő

A 4 új ajakkencém őszre


Úgy alakult hogy az utóbbi hetekben hogy-hogynem sorra vásároltam az ajakra való termékeket. Ahogy látjátok elég vegyes lett a felhozatal, van itt ajakbalzsam, rúzs, matt és fényes árnyalat is vegyesen. Ma róluk lesz szó.


Mostanában elég önmegtartóztató voltam sminkek terén, nem ragadtak el az új márkák sem, sem az új kollekciók. Talán ez annak is köszönhető hogy nem járok napi szinten plázába és DM sem esik az utamba konkrétan csak ha direkt arra buszozom. Nem mondom hogy eleinte nem volt furcsa ez a felállás, de igy lényegesen kevesebbet költök felesleges kozmetikumokra. Persze ez nem azt jelenti hogy egyáltalán nem is költök rá! Ime a bizonyiték, én sem vagyok szent e téren, ugyanis az elmúlt időszakban 4 új ajakra való termék is beköltözött hozzám.

Ezek elég vegyes felhozatalt mutatnak, van itt rögtön elsőként egy BB ajakbalzsam, aztán egy matt rúzsceruza, aztán egy hagyományos rúzs, végül pedig egy matt folyékony ajakrúzs. Hát igen, szeretek kisérletezni is.


Essence velvet stick matt lip colour - 02 Peony star

Ezer meg egy éve nem láttam már Essence állványt, igy mikor legutóbb betértem a Rossmannba gyorsan körülnéztem náluk is és két érdekesnek tűnő terméket is találtam, ez volt az egyik. Gondolom már nem új nektek hogy imádom a rúzsceruzákat, ez meg ráadásul matt is, szóval ki kellett próbálnom. Nos, vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban, valahogy olyan mehh...az egész. Krémes ugyan de száraz is, könnyű eloszlatni az ajkakon de darabos is tud lenni meg csikos is. Amúgy a szine nagyon tetszik, nem sápaszt szerencsére, szép nude árnyalata van. Viszont ahhoz képest hogy matt eléggé ragacsos érzetet kelt és persze szépen kiemeli a száraz részeket, amiből nekem most jócskán kijutott. Szóval csak akkor fogom használni ha sikerül végre egy ajakradirt is szereznem és szépen helyrejön a száraz bőröm.

Max Factor lipfinity - 65 So luxuriant

Ezt még a Glamour napokon vettem féláras kuponnal mert már régóta szerettem volna egy Lipfinity rúzst. A szine nagyon tetszik, bár jobban örültem volna ha tudok rendesen válogatni az árnyalatok között és nem a lerabolt pult fogad, de ehhez képest szerintem egy szép őszi árnyalatot sikerült kifognom. Picit zavar benne hogy ennyire fényes, ennek az árnyalatnak jobban állna egy visszafogottabb fény, viszont élőben szuperül mutat ahogy rezes fénnyel szinte izzik az ajkakon. Szóval ahhoz képest hogy nem egy rikitó pink árnyalat, mégiscsak elég feltünő jelenség. Könnyed viselet, nem ragad, közepesen tartós, szóval a minőségével teljesen elégedett vagyok.

Essence BB lipgloss - 03 Flirtyllicious

A másik (számomra) különleges és új dolog amire a Rossmannban bukkantam az az Essence BB szájfénye. Na vajon mit tudhat ez a termék amire rá merték irni a BB betűkombót? Hát nem sok mindent, ez egy szimpla szájfény, ráadásul kemény műanyag az "applikátora" ami bevallom nekem nem igazán áll kézre. Sikerült beleválasztanom egy igazán vidám árnyalatba de sebaj, ki mondta hogy ősszel csak bordót és barnát hordhatunk? Ráadásul egész jól működik más - szárazabb, mattabb - rúzs fölé kenve is. Egy szó mint száz, ez egy sima szájfény, nem vettem észre bármilyen ápoló extra hatását, elég ragacsos is, igy gyorsan kopik. Nem lesz a kedvencem az biztos.

Maybelline vivid matte liquid - 35 Rebel red

Szintén még Glamour napos féláras szerzemény ez a matt folyékony ajakrúzs. Nagyon régóta ki akartam próbálni és végül erre az élénk piros árnyalatra esett a választásom, mert olyan igazán őszies árnyalatok nem voltak az állványon. Eléggé vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban és inkább a negativ felé billen a mérleg, ugyanis nagyon nehéz vele dolgozni, az én ajkaimon elég darabos lesz a végeredmény. A szám középső részénél meg mintha nem akarna fogni, ott általában hamarabb is kopik, foltosodik. Az applikátorával sem vagyok jóban, nekem nem esik kézre és folyton kimegyek vele a szám vonalából. Amúgy kellemes viselet és eszméletlen tartós is, lehet hogy akinek nem ennyire cserepesek az ajkai azokon szuperül működik, de rajtam sajnos nem.



Ti beszereztetek valamilyen új sminkcuccot őszre?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger