2015. október 27., kedd

Haul - 2015 október | Vettem + kaptam (+VIDEÓ)

Huhhh...ez az október villám sebességgel telt el, nagyon vártam az utazás miatt, aztán meg nem győztem kipihenni a fáradalmait :) Volt néhány vásárlásom a hónapban, kár lenne tagadnom hogy főként Szofinak vásároltam, hiszen ő kinövi a ruháit, mig én nem... De nem kell aggódni nem babás poszt jön, csak egy-két cukiság került be a videóba, a többi "felnőtt dolog"!

Vannak amiket kint szereztem még be a Primarkban vagy a Superdrugban, gondoltam ez is érdekes lehet, illetve érkezett pár csomagom tesztelésre ezeket is ide vettem. Akit részletesen érdekelnek a képen látható termékek azoknak katt a lenti videóra.



A videót pedig itt tudjátok megnézni:



Ti miket vettetek mostanában?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger