2015. szeptember 18., péntek

Hogyan sminkeltem kezdőként? (+VIDEÓ)

Én mondhatni elég rég óta sminkelek/sminkelgetek és bizony elég sok mindenről megváltozott a véleményem az évek során, van amit mai fejjel máshogy csinálnék és persze van amit nem. Ma a régi sminkelési szokásaimról hoztam egy videót és arról hogy ma milyen termékeket használnék kezdőként.
 Én 16-17 éves korom körül kezdtem sminkelni, akkoriban a fekete szemceruza vastagon hóditott és szemfestékben a kék volt az úr. Szerencsére azóta sokat változott a világ, persze én is változtam vele, de azért jó volt visszaemlékezni a kezdeti időkre. Szerencsére fényképem nincs róla, csak az emlékeimben él mikor a hajam a folyós szájfénybe ragadt és a kék festék csikokban állt össze a szememen. Azért a mai korosztálynak már jóval könnyebb e téren, számtalan drogéria kinálja a jobbnál-jobb termékeket. 

Lássuk mi volt az én eszköztáram anno, és most miket ajánlanék! A videót a poszt végén láthatjátok!

A képen szereplő termékek

  • Max Factor Creme Puff - 05 Translucent
  • L'Oreal Lumi Magique - 1 light
  • Sleek i-Divine paletta - Oh so special
  • Bourjois colour edition 24h
  • Mac powder blush - Format
  • Maybelline The colossal volum' mascara
  • Lip Smacker Coca-cola


A videót pedig itt tudjátok megnézni


Nálatok mik voltak a kezdő sminkszettben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger