2015. február 24., kedd

Selejtezzünk együtt sminkcuccokat! (+VIDEÓ)

Jó régen nem vizsgáltam már felül a sminkkészletemet, vagyis mikor átnéztem akkor eléggé kegyes voltam néhány termékkel. Eljött hát az idő hogy kicsit szőrösebb legyen a szívem és kihajítsam azokat a termékeket is amiket már tutibiztos nem fogok használni
 Kiválogattam olyanokat is amik ugyebár már használhatatlanok kvázi, beszáradt tudok, kemény ceruzák, sosem kedvelt krémek... De van pár olyan is aminek semmi baja, pl a KSS kis tégelyes mintái vagy a Manhattan box a szemfestétkekkel, a többit lásd a videóban. Ezeket elajándékoznám, ha kell valakinek szóljon :)

A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Ti milyen időközönként szelektáltok?

5 megjegyzés:

Smejka írta...

Jaj de jó, annyira imádtam az előző két selejtezős videód is, ez is nagyon tetszett. :)

Barbi Beauty and Lifestyle írta...

Engem esetleg érdekelnének :) Nagyon jó kis videó, én az egyik régen használt korrektoromat kellett hogy kidobjam, érdekes kis "kiütések" jöttek elő rajta és a szaga sem volt már túl bizalomgerjesztő.

nincs írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anett írta...

Barbara Benke: Te irátl először ezért a Tiéd mind, kérlek küld el a neved és cimed az email cimemre: vattacukor.virag@gmail.com Péntek 20:00-ig várom legkésőbb!

Barbi Beauty and Lifestyle írta...

Írtam tegnap az adatokat, remélem megkaptad, mert telefonról írtam az emailt.

Barbi Makeup & Beauty

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger