2013. október 3., csütörtök

Szeptemberi kedvencek! + VIDEÓ!

Helló október, de szép őszi hónap vagy! Túléltük a szeptembert, ideje összeszedni hogy mik is voltak a hónap kedvencei, van köztük ami kényszerűségből adódik (hajproblémák), van itt rég elfeledett sminkcucc (túl mély a sminkesdobozom) és egy kis újdonság is. A videót pedig a poszt végén találjátok!

Malizia anti stress relaxing bath foam - White musk
Szerintem még nem mondtam Nektek hogy mennyire szeretem vagyis imádom a habfürdőket! Régóta nézegettem már ezt a Malizia habfürdőt és mikor legutóbb az Euro Family-ben jártam és megláttam hogy kemény 580 Forintért adják hát elhoztam. Kellemes illata van ami a bőrön is egész sokáig érezhető. Ha jó sok habot akarunk akkor egy egész kupakkal bele kell engedni a kádba, szóval nem túl gazdaságos, de ezért az árért talán belefér.

Elseve selymes olaj
Sajnos a hajam pár hét alatt eléggé leépült az Alverde koffeines samponjától, így nem győztem kenni rá a mindenféle jóságokat. Igazából azért gondolom hogy a sampon lehet a ludas mert semmi máson nem változtattam és a hajam száraz és korpás lett, arról nem is beszélve hogy kezelhetetlen! Gubancolódik és brr az egész. Szóval a száraz hajvégeimre fogyasztottam ezt az olajat amiről részletesebben már írtam ITT.

Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care hajon hagyható kondícionáló spray
A fenti probléma orvoslására fújtam ezt a sprayt is rendesen, hogy legalább ki tudjam fésülni a hajam. Ebben tökéletesen segített és szép selymes lett tőle a hajam, de a szárazságot nem tudta leküzdeni egyedül, ezért kellett az olajat is használnom a hajvégeimre. Vagyis még most is kell, nem múlt idő!


Vichy normaderm hyaluspot pattanás kezelő szérum
Meguntam hogy hetekig küzdök egy-egy gonosz pattanással, épp itt volt az ideje felvenni velük a harcot. Egyébként nincs sok belőlük rajtam, inkább csak ragaszkodóak, időnként megjelenik egy és sokáig velem marad. De ennek vége. Az első körös próbán jól szerepelt ez a krém, de részletesen csak hosszabb távú használat után fogok róla írni majd.

NYX mono szemhéjpúder - 10 Champagne
I-i-imádom a NYX termékeket, így nagyon boldog voltam hogy a blogtalin sikerült zsákmányolnom egy mono szemhéjpúdert! Nem tudom ki tette be a közösbe, de innen is nagyon köszi érte :) Szerintem már jópár heti sminkes összefoglalóban láthattátok, de tervezek vele majd egy külön posztot is, sőt, olyan elvetemült ötletem is támadt hogy egy egész hetet szentelek neki, tudjátok az elfeledett 1PP (1 palette projekt) keretén belül! Azt hiszem ez mindent elárul róla, csodás kis visszafogott színe van, szép fényes de nem csillámos, szuper alapdarab!

MUA blusher - Shade 2
Ő lenne az elfeledett termék...márciusban még azt írtam róla hogy tartós, de persze hogy minden körülmények között ki kell próbálni, így azt vettem észre hogy ha teszek az arcomra valami krémes alapot (alapozót, BB-krémet vagy akár csak sima hidratálót) akkor tényleg semmi probléma a tartósságával. Viszont sima bőrön próbálva azért a nap felénél már elveszik. Lehet hogy ehhez az is hozzájárul hogy a hidegebb évszakokban kicsit szárazabb a bőröm, nem tudom, de most örülök hogy felfedeztem magamnak újra ezt a remek színt!

És akkor jöjjön a videó:

Nálatok mik voltak az első őszi hónap kedvencei?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger