2013. október 28., hétfő

First skittlette mani! - NOTD

Aki követ instagramon az tudhatja hogy azóta már másik kettő is született ebből a különleges stílusból a körmeimre.
 Háát...hogy mi is az a skittlette talán úgy tudnám legegyszerűbben, nagy vonalakban összefoglalni, hogy legyen egy manikűrön belül három különböző "festés". Jelen esetben egy textúrás köröm - a liquid sand a kisujjamon, plusz a két gelly sandwich és végül a két sima krém finis. Tehát végül is semmi extra viszont együtt nagyon jól néznek ki! Legalább is szerintem :) Én azóta beleszerelmesedtem a skittlette stílusba és már a harmadik variáció van a körmeimen :)

 Tehát a felhasznált lakkok: egy homok finish, egy krém a szendvicshez, egy krém finis és végül minderre a fedőlakk.

Nektek hogy tetszik ez a technika?



Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Nóra írta...

nagyon tetszik! :)

Eleni írta...

Szerintem is nagyon jó lett ^^

Anett írta...

Köszi lányok! Igazság szerint a második sokkal jobb lett :)

mrs__kovacs írta...

Tetszik, én eddig is csináltam ilyet, csak a nevét nem tudtam ezek szerint :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger