2012. szeptember 22., szombat

Laza péntek farmerben

Szerintem még nem is tettem fel ilyen laza outfitet pedig nagyon szeretem az ilyen összeállításokat! A világon semmi extra nincs benne pedig, de nagyon kedvelem a farmer - laza póló - blézer összeállításokat! Mivel nagyon rég használtam már a kedvenc élénk lila szemhéjpúderem, így végre itt volt a remek alkalom. Szuper! Két legyet egy csapásra!

A smink nagyon egyszerű lett, a szempillák tövébe élénk lila került és ezt satíroztam el egy világos barna színnel. A szemzugba és a szemöldökcsontra egy világos - szintén fényes árnyalat került majd jött egy kis barna tus és a spirál.
Imádom ezt a pólót! Noname a kis édes, de ilyen Spongyabobos mintával elég sok helyen lehet találkozni,  például a karácsonyi vásárban is voltak ilyen pólók :) Az ilyen nagy és édes mintás pólók azért is jók mert így már semmi szükség nyakláncra, sőt nagyon ékszerre sem. Én is csak egy órát és egy pici fülbevalót vettem fel hozzá. Mivel a blézer és a cipő alapszíne is a szürke így bátorkodtam Spongya mellé egy kis kígyót is bevállalni.

Blézer - H&M
Póló - Noname
Farmer - Orsay
Táska - Carpisa
Cipő - Deichmann

Szeretitek a farmer - póló - blézer összeállításokat?

4 megjegyzés:

Unknown írta...

nekem is megvan ez a spongya bobos felső :D tetszik a sminkeed :)

Anett írta...

Zsófi: de jó! Téged is jól megnéznek benne? Mindig mosolyt csal az emberek arcára :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Legtöbbször farmerben szaladgálok de inkább dzsekit hordok, attól fiatalabbnak érzem magam :D
Tetszik a táskád is :)

Monic írta...

Én is imádom a hasonló szetteket, a dolgos hétköznapokon ideálisak. Ez a póló pedig eszméletlen! :D
A smink is - szokásodhoz híven - igényes, szép. :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger