2012. szeptember 1., szombat

Augusztusi kedvencek!


Hát ez is véget ért…az idei nyár. miután az előző három posztban sora vettem a nyári kedvenceimet, nézzük most azt, hogy augusztusban mi volt nálam a favorit.
Mivel ez egy szuper nyári hónap volt, jó idővel-napsütéssel, ezért ha csak lehetett vízpart közelébe mentünk. Duna, Balaton és persze a tenger, nem csoda hát ha ebben a hónapban a napozáshoz kapcsolódó termékek is felkerültek a listára!
Ez a krémes szemhéjfesték a Holografics trendkiadás része volt és a Prismatic white nevet kapta. vásárlást követően nem vált a kedvencemmé, a szemhéjamon annyira nem érvényesül a holografikus hatás és az állaga is fura. nem igazán krémes, inkább dörzsölni kell a felszínét ahhoz, hogy valami színt kapjunk belőle. Aztán sokáig a doboz mélyén lapult, mígnem kipróbáltam ajkakon használva és így nagyon bejött! azóta már sokszor használtam így, igaz hogy szárít kicsit, de egy ajakbalzsammal ez is megoldható.

Már jó ideje ez a kedvenc napozás utáni termékem és idén is sokat használtam. Ennek ellenére még úgy félig lehet, ami az jelenti elég gazdaságos is. kellemes az illata, könnyed az állaga és a szórófejnek köszönhetően könnyű felvinni is a bőrre. idén nagy szerencsém volt mert akciósan jutottam hozzá, ebben a posztban láthattátok.

Szintén nagy kedvenc ez a kókusz illatú csoda. az illatán kívül az állagát is nagyon szeretem, mert nagyon könnyű krém és abszolút nem hagy ragacsos érzetet maga után. A kis kiszerelésének köszönhetően pedig még a városnézéshez a kis táskámban is jött velem :)

Bizony, ő is szerepelt már havi kedvencek közt, de mit tehetnék, ami jó az jó! és ha sokat használtam a akkor itt a helye. lebarnult bőrön jobban is mutat mint fehéren épp ezért egyre többet is használtam a nyáron. ő az egyik a három darab sminktermék közül amit vittem magammal a nyaralásra is!

Ennyi lett volna az augusztusi kedvences posztom, ha kíváncsi vagy tavaly augusztusban mik voltak a kedvenceim akkor kattints ide!

A Ti kedvenceitek pedig ezek voltak a blogon az elmúlt hónapban:

Éljen a szeptember!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger