2012. április 1., vasárnap

Márciusi kedvencek!

Hát...annak ellenére hogy mennyire vártam a márciust eléggé eseménytelen volt, vagy nem is tudom.... valahogy a tavasz mindent vitt! :) Nálam az első igazi napsugarakat nem igazán tudta felülmúlni semmi! A hónap abszolút nagyon-nagy kedvence a Szűztea krém volt, emellett végre megjelent az Essence pelyhes lakkja is amit nagyon vártam, szóval jöjjenek a képek aztán néhány szóban hogy mi - miért került ebbe a posztba:
 Ezt a 6 terméket választottam ebben a hónapban kedvencnek



Az Essence Night in vegas lakkját szerintem rajtam kívül is sokan várták (de én a legjobban) szerencsére nem okozott csalódást, imádom, ennyi :)  Ezt az Elf Mineral infused spirált kezdetben nem igazán szerettem mert "tüskés" a keféje és olyan hajlékony is. Nem dúsít viszont nagyon ívelt hosszú pillákat produkál és nem nehezíti el azokat. Ez nálam nagy plusz pont mert amúgy is elég hosszúak a szempilláim és ha erre még ráteszek egy jó nehéz festéket, akkor a nap közepére már "elnehezedik" a szemhéjam. Ez a Miss Rose pirosító pedig már a múlt havi kedvencek közt is helyet kapott, nagyon szép intenzív sötét rózsaszín színe van és nagyon tartós is. Egyetlen hátránya hogy porzik (és hogy ilyen a csomagolása...bumszli és gyermeteg).
"Egyéb" kategóriában mint már írtam ez a Szűztea krém volt az abszolút nyerő, imádom az illatát, úgy látom hatásos is szóval erről majd írni fogok részletesebben is, mert aki szeret kísérletezni ilyen krémekkel annak ezt bátran ajánlom. Ez a Kakaós stick az iHerb csomagban érkezett, igazából azóta ezt használom kézkrém és ajakápoló helyett este. Csodás ez a kakaó illat, nem olyan émelyítő mint az Essence csokis-málnás kézkrémje. Illatok terén is a tavasz felé fordultam, elővettem egy régi kedvenc parfümöm a Bruno Banani Magic Woman-jét, amiben mellesleg már nem sok van és aminek szerintem sárgadinnye illata van :)

A Ti kedvenceitek pedig ezek voltak itt a blogon ebben  hónapban:


Éljen az április, és boldog bolondok napját Nektek!

4 megjegyzés:

Thündérke írta...

A kedvenc parfümöm <3 már a másodikat használom, de nem sok van már belőle :(

samelike írta...

Nagyon érdekel a szűztea krém! Kíváncsi vagyok a véleményedre. :)

Monic írta...

A szűztea krémes beszámolódat nagyon várom én is! A kakaóvaj illata nálam mindent visz! :)

Anett írta...

Samelike, Monic: igyekszem a héten összehozni a részletes beszámolót :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger