2018. november 8., csütörtök

Delia Cosmetics Professional Face Care szérumok | Teszt


Engem is elért a "szérum-láz" és végre kipróbáltam rögtön kettő ilyen terméket is.  A Delia Cosmetics-től már volt néhány termékem, ezért esett rájuk a választásom.


Mire jó az arcszérum?


Nos, amit én tudok róla az az, hogy sokkal nagyobb koncentrációban tartalmazza az aktív összetevőket mint például egy arckrém. Ha jól emlékszem azt is olvastam, hogy sokkal kisebb molekulái vannak mint egy krémnek, így a bőr mélyebb rétegeibe is be tud hatolni. Legjobb őket este használni a szokásos krémünkkel együtt.

Én sokáig úgy gondoltam rájuk mint egy plusz hidratálóra, pedig nem erről van szó, vagy legalább is a szó hétköznapi értelmében nem. Ugyan én csak ezt a kettőt próbáltam eddig, de össze sem lehet hasonlítani egy sima arckrémmel a "működését".



Delia Cosmetics Professional Face Care Hyaluronic Acid


Ez egy intenzív ráncfeltöltő szérum hyaluronsavval, amit arcra, nyakra és dekoltázsra is lehet használni. Két-három cseppet kell finom masszírozó mozdulatokkal felvinni a kívánt bőrterületre, a használatát estére javasolják.
Az állaga kissé vizes hatású, nagyon könnyen terül a bőrön és szinte azonnal be is szívódik. Szuperül együttműködik bármelyik krémemmel, használtam már este az éjszakai krémemmel kombinálva, de nappalra is felkentem már, akár egy hidratáló BB krémmel is szépen mutat. A hidratáló hatása nem olyan nagy, nem érzem úgy hogy elegendő lenne önmagában is, a krémem nélkül. Hatását tekintve elégedett vagyok vele, bár az előírtnál én gyakrabban használom, a leírás szerint hetente kétszer kellene. Van mikor minden este felkenem, annyira szereti a bőröm, szép sima lesz utána reggelre. Ha reggel használom, akkor pedig egy plusz frissességet is ad a bőrnek, kicsit olyan mintha egy arcpermettel fújtam volna be az arcom, ami azonnal be is szívódik.




Delia Cosmetics Professional Face Care Vitamin C

Ez egy bőrélénkítő szérum C vitaminnal, amely hidratálja és rugalmassá teszi a bőrt, egységesíti az arcbőr színárnyalatait és csökkenti az új ráncok megjelenését. Ezt is lehet nyakra és dekoltázsra is használni.

Nekem ez lett a kedvencem, ugyanis emellett nem éreztem szükségét plusz arckrémet is használni, teljesen elégedett voltam a hidratáló képességével. Szerintem ha nyáron, a legnagyobb hőségben kezdem el használni akkor egyáltalán nem is krémeztem volna a bőröm. Így, a hidegebb idő beálltával néha éjszakára felkentem utána az éjszakai krémem, de tényleg nem mindig. Elméletileg fehérítő hatása is van, de nem vettem észre különösebben, bár én mindig kifehéredem amint vége a nyárnak, gyakorlatilag azonnal. Nagyon tetszik a használata után a bőröm, selymes és puha, a felszíne sokkal egyenletesebb és szebb az összhatása is. Az apróbb ráncaimat is szépen kisimította, ja és ezt a kis üvegcsét (10 ml) már el is használtam! Ezt is heti két alkalommal javasolja a dobozon lévő leírás, de én annyira rákattantam, hogy mire a fényképezésre került a sor már kiürült az üveg.




A Notino-nál is készülnek már az ünnepekre, két akció is fut náluk hamarosan. Az egyik a Single-s day, (november 11.) ami a szinglik nagy vásárlási akciója (de persze bárki kihasználhatja a kedvezményeket!) itt az ideje, hogy meglepd magad valami különlegessel! 11% kedvezmény a kiválasztott márkákra, egy megadott összeg felett ingyenes szállítás, 1+1 ajándék. Kedvezményekért katt IDE!

A másik akció a már jól ismert Black Friday (11.15 - 11.25.) ami a szokásos nagy karácsony előtti kedvezményáradatot jelenti: kedvezménykód használatakor 25% kedvezmény a kiválasztott márkákra, ingyenes szállítás egy bizonyos összeg felett, és akár -70% a kozmetikai és parfüm bestsellrekre! Részletekért katt IDE!



Ti próbáltatok már valamilyen arcszérumot?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger