2018. november 12., hétfő

Azure illatmentes babafürdető | Teszt


Ha a gyermekeim fürdetéséről van szó, néha elég engedékeny vagyok, és olyasmik is a kádba kerülhetnek amik nem épp nekik valók. Az utóbbi időben viszont igyekszem tudatosabb lenni e téren is, és inkább természetes kozmetikumokat pakolok a kád szélére, így vigyázva az ő kis érzékeny bőrükre. Most is egy ilyen termékről lesz szó, ami egyébként visszatérő vendég a fürdőszobánkban!


Azért visszatérő, mert régebben (2016-ban) mi már használtunk egy illatos Azure fürdőterméket (ITT írtam róla), amit még a Pici Piacon vásároltam, hihetetlen, milyen régóta létezik már ez a szuper kis rendezvény, ahol ilyen szuper termékekkel lehet megismerkedni. Az egy barackos tusfürdő volt, imádtuk Szofival, most pedig ezt az illatmentes, születéstől használható verziót próbáltuk ki, amit tesztelésre kaptunk.


Ez egy 100% természetes összetevőkből álló fürdető, ami nem tartalmaz parabént és színezéket, valamint SLS-t sem. Mivel illatmentes, így nem számíthatunk illatorgiára fürdés közben, de szerintem egy ilyen terméknél nem ez a lényeg, hanem hogy kíméletes legyen a baba bőréhez, és ez az! Sajnos az utóbbi időben Szofinál jelentkeztek allergiás tünetek, ami a doktornénink szerint valamilyen vegyszertől származik, vagy valami pancsoló készítmény csapta ki a bőrét, vagy valamilyen mosószer. Nos, azóta be kellett vezetnem egy olyan szabályt, hogy egy héten egyszer van habospancsi és mindentbele, a hét többi napján viszont mindenmentesben fürdünk. Nem szerettem volna teljesen megvonni tőle/tőlük a fürdés adta élményeket sem, és szerencsére az allergiás reakció sem volt annyira vészes, ezért hoztam egy ilyen kompromisszumos megoldást. Bár az én gyermekeim sima vízben is imádnak lubickolni, és ezt az illat- és színezékmentes fürdetőt is szívesen kenik egymásra, így mondhatni észre sem vették ezt a szabályt.


Az állaga nagyon könnyed, kissé folyékony, viszont a benne lévő olajoknak köszönhetően nagyon tápláló formula. Könnyű eloszlatni a bőrön, de szerintem úgy is használható, hogy a fürdővízben oldunk fel belőle egy keveset. Néha én is szoktam így használni, van hogy a hajukat is átmosom ezzel a fürdővízzel, nekünk erre is tökéletesen bevált és nem vettem észre hogy csípné a szemüket esetleg. A bőrük puha és hidratált lesz tőle, még így a fűtési szezonban sem érzem azt hogy pluszban hidratálót kellene használnunk.

Ha szeretnétek kipróbálni, vagy nézelődnétek további Azure termékek között, akkor látogassatok el a zöldgondoskodás webshopjába!

Ti milyen fürdetőt használtok a kicsiknél és a nagyoknál?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger