2018. február 15., csütörtök

Amikor a pasi tesztel! - Lirene bőrhámlasztó zokni


Hát ez a nap is eljött, rávettem "a férfit" hogy szépségápolási terméket teszteljen! Igazából magának kereste a "bajt" mert méltatlankodott, hogy én annyi mindent használok az ő lábára meg nincs semmi jó cucc ami leszedné a száraz részeket. Hát már hogy a viharba ne lenne! Lássuk!


Persze meglepődött mikor az orra alá tettem ezt a lábmaszkot vagyis lábhámlasztó zoknit, először értetlenkedve nézte, majd emlékeztettem a fenti kijelentésére és ellenkezésnek helye már nem volt. Kicsit félve vágott bele a tesztelésbe - bevallom én is... - mert hallottam már ezt-azt ezekről a hámlasztó zoknikról, amit persze megosztottam vele is :) A fényképezést nem igazán akarta bevállalni, de egy paparazzi fotót csak lőttem róla. Igazából megértem, én sem szivesen mutogatom a lábaimat, főleg nem télviz idején, mert azért az enyémekre is ráférne egy ilyen hámlasztó zokni.... Na de ami pár nappal utána következett, huh, azt nem birta volna az optika se...


A termék neve egész pontosan Lirene Foot Care, ami egy bőrhámlasztó zoknit takar, a láb bőrének puhitására és hidratálására szolgál. Kemény próbának tettük ki, azért egy férfi láb mégiscsak hajlamosabb száraznak és bőrkeményedéssel telinek lenni. A termék 2,5% ureát tartalmaz, amely a bőr viztároló kapacitásának növeléséhez járul hozzá, méghozzá nagyon hatékonyan. Szóval amellett hogy eltávolitja az elhalt hámsejteket még újra is hidratálja és hosszú távon növeli a bőr viztartó képességét.

Már a felvétel is kicsit nehézségekbe ütközött, mert nem 43-as lábra tervezték szerintem :) a fenti képen szerintem jól látszik hogy eléggé ráfeszül a lábfejére. Azt mondta nem volt valami kényelmes ezzel a kissé szoritó érzéssel üldögélni másfél órát, ráadásul elég hűvös érzete is volt. Merthogy annyit kellett a lábon hagyni, majd a maradékot kicsit leöbliteni, szárazra törölni és várni. Egészen pontosan kb 5 napot kell várni mire elindul a folyamat. Gyakorlatilag a teljes lábfeje lehámlott, óriási darabokban jöttek le a bőrcafatok, ahol vastagabb volt a száraz rész ott több körben jött le. Persze közben nem érzett semmit, szóval nem kell attól tartani hogy például fáj a dolog, vagy irritáció lépne fel közben, mert ilyesmiről szó sincs. Egyszerűen egy több napig tartó tisztulási folyamat indult el, ami után a lábfeje pihe-puha lett, a sarkán ahol nagyobb bőrkeményedéssel kellett szembeszállnia maradt még "tennivaló", szóval a jó öreg sarokreszelő is előkerült utána. De összességében elég hatékonynak bizonyult férfilábon tesztelve is. Az biztos hogy ha nyáron próbáljátok ki akkor számitsatok rá hogy egy hétig zárt cipőben kell közlekedni, mert azt a látványt még a a láb gazdája is nehezen viseli... :)

Ti próbáltatok már ilyen lábhámlasztó zoknit?

1 megjegyzés:

Dii írta...

Wow, még sosem hallottam ilyenről, de nyár előtt lehet, érdemes lenne kipróbálnom :D Nálunk szerintem egyébként pont fordítva van, mindig irigylem az uram puha sarkait :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger