2017. január 5., csütörtök

L'Oréal Paris Infallible hosszantartó körömlakk + fedő lakk 2 az 1-ben | Teszt


Mindig is rajongtam a piros körmökért, főleg a klasszikusnak számitó meggypiros árnyalatért, de persze a bordót sem vetem meg, de azért a fő kedvencem az élénkebb árnyalatok. Ennek megfelelően pár üveg "fenekére" néztem mostanság igy ideje volt pótolnom a készletet. Ekkor találtam rá erre a két lépéses lakkra.

A két lépést úgy kell érteni hogy egy szettben kapunk egy alapszint, ami természetesen hagyományos körömlakk, tehát nem kell hozzá semmi extra eszköz, uv lámpa vagy ilyesmi, és ez mellé jár egy hozzá passzoló fedőlakk. Szuper koncepció, én személy szerint amúgy is szeretem a L'Oreal ilyen kis üveges lakkjait, nagyon jó a minőségük, és igy nem kell hozzá keresgélnem a fedőlakkot sem.


A lakkok a hagyományos L'Oreal minőséggel és tulajdonságokkal birnak, igy aki azokat szereti ezeket is biztosan fogja. A pici üvegcsék 2x5 ml lakkot tartalmaznak, az ecsetük egyformán lapitott, nekem nagyon kézre áll és a körmöm vonalához/ivéhez is jól illeszkedik.

Több különböző szettből válogathatunk, az egész visszafogott, szinte fehéres árnyalattól kezdve a mély barnáig, és remélhetőleg nyárra kijönnek igazán vidám szinekkel is, mert megérné ezt a kollekciót tovább vinni, akár még különböző texturájú (pl matt hatású, pelyhes vagy glitteres) fedőlakkokkal is, mert tényleg jó kis koncepció lett. Ez a 011-es Red infallible névre hallgató páros egyébként és tényleg számomra Ő az igazi klasszik piros.


A lakk állaga nagyon krémes, én két rétegben szeretem felvinni mert úgy sokkal intenzivebben világit a piros árnyalat a körmeimen. Egyébként egy ügyes réteggel is lehet szép eredményt elérni, de én maradok a kettőnél. Átlagos a tartóssága, ahogy más L'Oreal lakkjaim is, ez is kb 3 napot tart a körmeimen, sajnos ennél többet még nem sikerült belőle kihoznom a fedőlakkal sem. Mondjuk nem is ezért használom hozzá a fedőlakkot, hanem hogy extra fényt és csillogást adjak a körmeimnek, tényleg úgy tűnnek tőle mintha gél lakk lenne rajtam. 




Ti próbáltátok már ezeket a lakkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger