2013. június 4., kedd

Újabb márvány, ezúttal mentával - NOTD

A múltkori márványos manikűr annyira tetszett, hogy ismét ehhez a technikához nyúltam, ezúttal menta lett a kiválasztott szín.
 A mutató ujjamon csutkára tört a körmöm így azt inkább lehagytam a képekről. Mivel a többi sem hosszú most, így igazán jót tett neki egy finom, üde árnyalat amit feldobtam még egy kevés pelyhes fedőlakkal is.
 A márványos technika egyébként a kedvenceim közé tartozik mert nagyon egyszerű - csak egy kis darab frissen tartó fóliát kell belakkozni és azzal felütögetni a márványt a körmökre :)


Felhasznált lakkok:
  •  Elf - Mint cream
  • Essence pelyhes fedőlakk - Night in vegas
  • Primark beauty nail polish

Nektek melyik a kedvenc szupergyors díszítési technikátok?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Ani smink és köröm írta...

Egy rugóra járt az agyunk ezzel a technikával, sőt, majdnem a színnel is :) A pelyhes lakkokat még mindig imádom, az alapszínek is tetszenek

Iluss♥ írta...

Én már mióta keresem az igazi menta lakkot. Eddig még sehol sem véltem felfedezni azt, amibe rögtön belezúgtam volna. Viszont ezek nagyon szépségesek! :) Tetszetős lett a manikűr! :)

Vattacukor írta...

Ani: hát igen :) egyébként a pelyhes nálam is még nagy kedvenc, csak olyan rég használtam már, pedig eleinte mindenre ezt kentem :)

Iluss: a Catrice-nek van egy egész szép mentája, mondjuk eddig csak neten találkoztam vele, mert az állványon csak hűlt helyét találom mindig...

Thimmyke írta...

Szeretem ezt a technikát nagyon. =) SZép lett a mani. Pont most használtam én is ezt az essence toppert. :D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger