2012. március 7., szerda

Clean&clear blackhead cleansing daily scrub

Még januárban vásároltam ezt az arctisztítót, mert hiába krémeztem az arcom - főként a homlokom - mindig maradtak száraz/hámló részek. Zsírosabb arckrémet nem szerettem volna bevetni a problémára ezért úgy döntöttem egy gyengéd radírozó arctisztító talán segíthet az eltüntetésükben. Nem volt tapasztalatom az ilyen arctisztítók terén így illat és az árucímke alapján ezt a Clean&clear blackhead cleansing daily scrub -ot választottam.
Clean&clear blackhead cleansing daily scrub

Eleinte kicsit elhanyagoltam szegényt, ezért kézközelbe tettem a fürdőben és így a mindennapi arctisztításom részévé vált. De csak este, reggelente én a hideg vízre esküszöm :)
Hátoldalon az információk

A termékleírás azt mondja hogy már a használat első napjától látható az eredmény ami a kevesebb mitesszer és az elhalt hámsejtek eltűnésével kecsegtet. Az első napot túlzásnak tartom a mitesszerek tekintetében, de kb. az 5. naptól már tényleg látható volt az eredmény. 
A krém állaga sűrű, tele van apró kék és még apróbb színtelen radírozó szemcsékkel, egy mogyorónyi mennyiség elég az egész arc lemosására.
Radírozó szemcsék

Tulajdonságai amiket szeretek:
- jól tisztít és gátolja a mitesszer képződést,
- 150 ml-es kiszerelés sokáig elég,
- gyengéd radírozás,
- csökkenti a bőr zsírosodását,
- friss, uborkás illata van
- jó ár/érték arány (945 Ft)

Tulajdonságai amiket nem szeretek:
- a kék szemcsék nehezen "oldódnak" fel és nagyon ragaszkodóak, néha órák múlva kerülnek elő pl a hajamból
- ha nagyon száraz a bőröm akkor égő érzés kíséri a használatát


Ismeritek ezt az arclemosót? Ti milyen arcradírt használtok?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

régebben használtam ilyesmit, de szerintem az elődje volt :) az illatát nem szerettem , meg szárította az arcomat:( viszont tényleg jót tett a mitik ellen:)

Lela írta...

Amikor tesómnál voltam, akkor kipróbáltam és engem már első alkalommal meggyőzött, szóval biztosan be fogom szerezni egy következő bevásárlókörút alkalmával!

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger