2012. március 7., szerda

Clean&clear blackhead cleansing daily scrub

Még januárban vásároltam ezt az arctisztítót, mert hiába krémeztem az arcom - főként a homlokom - mindig maradtak száraz/hámló részek. Zsírosabb arckrémet nem szerettem volna bevetni a problémára ezért úgy döntöttem egy gyengéd radírozó arctisztító talán segíthet az eltüntetésükben. Nem volt tapasztalatom az ilyen arctisztítók terén így illat és az árucímke alapján ezt a Clean&clear blackhead cleansing daily scrub -ot választottam.
Clean&clear blackhead cleansing daily scrub

Eleinte kicsit elhanyagoltam szegényt, ezért kézközelbe tettem a fürdőben és így a mindennapi arctisztításom részévé vált. De csak este, reggelente én a hideg vízre esküszöm :)
Hátoldalon az információk

A termékleírás azt mondja hogy már a használat első napjától látható az eredmény ami a kevesebb mitesszer és az elhalt hámsejtek eltűnésével kecsegtet. Az első napot túlzásnak tartom a mitesszerek tekintetében, de kb. az 5. naptól már tényleg látható volt az eredmény. 
A krém állaga sűrű, tele van apró kék és még apróbb színtelen radírozó szemcsékkel, egy mogyorónyi mennyiség elég az egész arc lemosására.
Radírozó szemcsék

Tulajdonságai amiket szeretek:
- jól tisztít és gátolja a mitesszer képződést,
- 150 ml-es kiszerelés sokáig elég,
- gyengéd radírozás,
- csökkenti a bőr zsírosodását,
- friss, uborkás illata van
- jó ár/érték arány (945 Ft)

Tulajdonságai amiket nem szeretek:
- a kék szemcsék nehezen "oldódnak" fel és nagyon ragaszkodóak, néha órák múlva kerülnek elő pl a hajamból
- ha nagyon száraz a bőröm akkor égő érzés kíséri a használatát


Ismeritek ezt az arclemosót? Ti milyen arcradírt használtok?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

régebben használtam ilyesmit, de szerintem az elődje volt :) az illatát nem szerettem , meg szárította az arcomat:( viszont tényleg jót tett a mitik ellen:)

Lela írta...

Amikor tesómnál voltam, akkor kipróbáltam és engem már első alkalommal meggyőzött, szóval biztosan be fogom szerezni egy következő bevásárlókörút alkalmával!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger