Sziasztok! Szerintem minden nő tudja igazából mit jelent ez, csak lehet nem fogalmazódott még meg bennünk ez így, ilyen kerek formában. Pedig a jelenség létezik, és szinte biztosra veszem, hogy minden nő találkozott már valamilyen formában vele.
5 hónap mínusz – a legtöbb nő átlagosan ennyi alvást veszít a menstruációja miatt élete során
Libresse nagyszabású új kampánya, a #menstrualmatlansag, felhívás minden nő számára, hogy csatlakozzon az alvásért folytatott küzdelemhez, és segítsen megszüntetni a menstruációs alvásegyenlőtlenséget. A kampány egyben támogatja az Essity új „Libresse Goodnight MaxCour-V™” adaptív technológiával ellátott betétjének a bevezetését.
Ehhez kapcsolódóan érkezett hozzám egy nagyon érdekes sajtóanyag, így ha Te is érdeklődsz a téma iránt, vagy éppen Téged is érint, akkor mindenképp olvass tovább, mert hoztam néhány érdekes részletet ezzel kapcsolatban!
Az Essity, a Libresse számára végzett legújabb kutatása szerint a nők többsége élete során átlag
5 hónap alvásidőt veszít azáltal, hogy a menstruációja alatt éjszakánként kényelmetlenül érzi magát,
szorong és fél az átázástól. Ez alapozza meg az Essity
legújabb tabudöntő kampányát, a
#menstrualmatlansagot, illetve az új „Libresse
Goodnight MaxCour-V™” adaptív technológiával
ellátott betét bevezetését.
Az Essity globális kutatásának tanulságait leszűrve
alkotta meg a #menstrualmatlansag fogalmát, hogy
így hívja fel a figyelmet az alvási egyenlőtlenség
létezésére menstruálók és a nem menstruálók között, amit egyébként menstruációs alváshiánynak is
neveznek. A kutatás valódi élettapasztalatokat és az
általuk gerjesztett érzelmeket vizsgálva mérte fel, mi
is történik valójában, amikor a menstruációd idején
alszol. Eszerint a ciklusuk alatt a nők általánosságban
rosszabb minőségben és kevesebbet alszanak.
Ha még mélyebbre ásunk a kutatásban, láthatjuk, hogy
a nők 66%-a (kb. kétharmada) a legtöbb alvászavart
élete menstruációs szakaszában szenvedi el, amikor is
éjszakánként 1,5 órát veszít, azaz minden egyes ciklus alatt átlag 7,5 órát* - ez hozzávetőleg négy napnyi
(vagy 97,5 órát* óra) alvást jelent évente.
Rávilágítunk az éjszaka titkaira
A Libresse küldetése, hogy a
#menstrualmatlansag kampánnyal
mindezt megváltoztassa, és rávilágítson sok millió nő közös tapasztalatára,
akik bátran átvészelik az éjszakát a
ciklusuk alatt. Mert túl sok nő hiszi azt,
hogy egyedül van az éjszaka kihívásaival, amikor egyszerre van melege és
hidegrázása, vagy ide-oda forgolódva
retteg attól, hogy elcsúszik a betét.
A Libresse bízik benne, hogy a kampány hatására, - amely többek
között egy rövidfilmben mutatja be
szépséggel és empátiával kezelve az
alváshiány társadalmi elkendőzését -,
milliókat fog vigasztalni a tudat, hogy
nincsenek egyedül, és csatlakoznak
a márkához az alvásért folytatott
küzdelemben. Elismerve e közös
tapasztalat valóságát, a Libresse enyhíteni szeretné mindazt a fájdalmat és
szorongást, ami a téma körül kialakult.
A kampány azt a tényt is kiemeli,
hogy nem a nők szivárognak, hanem
a betétek - ennek a fontos megfogalmazásbeli különbségnek áll az élére a
Libresse világszerte. Mindezek mellett
a Libresse megalkotta az új Goodnight betétet a MaxCour-V™ adaptív
technológiával, hogy a nők azt a biztonságot és kényelmet élvezhessék,
amire szükségük van a szabadabb
mozgásért és gondtalan alvásért minden fekvőhelyzetben.
A „Libresse Goodnight MaxCour-VTM adaptív technológiával” betét tervezésekor figyelembe vettük a női test adottságait. Úgy fejlesztettük ki, hogy jobban alkalmazkodjon a nők természetes vonalaihoz és
mozgásához, így a védelem és a kényelem teljesen új dimenzióját biztosítsa. A terméknek 3 nagyon ha-
tékony nedvszívó zónája van, egy a betét elülső, egy a középső és egy a hátsó részén – a hátsó nedvszívó rétegnek fekvő helyzetben van nagy jelentősége. Ennek köszönhetően a betét minden irányból felfogja és magába zárja a vért, hogy nagyobb biztonságot adjon, és az éjszaka kihívásait enyhítve nyugodtabbá tegye az alvást.
További érdekességeket a témában és az új termékkel kapcsolatos információkat a weboldalon találjátok:
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése