2018. november 17., szombat

MOM TAG újratöltve! (VIDEÓ)


Sziasztok! Olyan rég volt már Tag a blogon, vagy épp a csatornámon, hogy gondoltam egy könnyed pénteki kikapcsolódásként elkészítem nektek ezt az anyasággal kapcsolatos Tag-et. Amit egyébként már egyszer elkészítettem de akkor írásban!




Mivel szeretitek a személyesebb témájú tartalmakat, és mivel az első verzió még egy gyerek után készült... így gondoltam tudok újat mondani benne, de azért az első verzió linkjét letettem a videó leírásába ha még nem olvastátok volna, anno, 2016-ban! 

Már csak egy dolgot hagytam ki belőle, amin nélkül nem is Tag egy valamire való Tag, méghozzá a jelölést! Gyertek Instagramra és írjátok meg ez alatt a kép alatt hogy Ti kinek a válaszait hallanátok/olvasnátok szívesen! 

A videót itt tudjátok megnézni:





Nálatok változott valami 2 gyerek után?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger