2018. július 23., hétfő

Hétköznapi trükkök az egyszerűbb sminkért! (+VIDEÓ)


Sziasztok! Ahogy már emlitettem néhány hete részt vettem a Cosmopolitan és a Maybelline közös szervezésében megrendezett Blogger School-on, ahol rengeteg hasznos információval lettem gazdagabb a nemcsak a sminkelés hanem a blogolás terén is. ITT megnézheted az erről készült vlog videómat, most pedig az első "vizsgafeladatot" láthatjátok majd.



Természetesen a vizsgát csak átvitt értelemben kell venni, hiszen nem vizsga ez, hanem kaptunk egy olyan feladatot az iskola lezárásaként, hogy a tanultak alapján készitsünk 3 sminkes témájú videót. Ezek közül hoztam ma az elsőt, amiben apró tippeket, trükköket láthattok tőlem, amikkel a sminkem elkészitése során én is gyakran szoktam trükközni. Ha kiváncsiak vagytok nézzétek meg a videót!



Nektek van valami smink-mentő tippetek?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger