2017. december 11., hétfő

Őssejtek a bőrünk szolgálatában


Ma már számtalan területen találkozhatunk az őssejtek jótékony hatásaival, igy nem csoda hogy a kozmetikumokba is "bevették magukat". Én a Fytofontana-nál hallottam először ilyen őssejtes szépségápolási termékekről és nagyon örülök hogy lehetőségem nyilt kipróbálni őket.


Még mielőtt valaki "rosszra" gondolna, ezek a termékek növényi őssejteket tartalmaznak (tehát nem emberi és/vagy állati eredetűeket) sőt, nem is konkrétan azok, hanem az általuk kiválasztott anyagok kivonata kerül bele a termékekbe. Mivel ezek a növényi őssejtek hasonló genetikai tulajdonságokkal rendelkeznek mint az emberi őssejtek, ezért hatékonyan alkalmazhatóak bőrünk fiatalságának, vitalitásának megőrzéséhez. 

Én két terméket kaptam tesztelésre, az egyik egy szemkörnyékápoló a másik pedig egy arctisztitó gél. Mindkettő a ráncok mérséklésére lett kitalálva.


Fytofontana stem cells eyecontour


"Ez a szérum a finom és érzékeny szemkörnyék ápolására lett kifejlesztve. A gondosan kiválogatott hatóanyagokat egyedi kombinációban tartalmazza, melyek csökkentik a szemkörnyéki ráncokat, fokozzák a bőr rugalmasságát és feltöltik a folyamatos megújuláshoz szükséges anyagokkal. 
A mimikai ráncok csökkentéséért a készítmény az őssejtes hatóanyagokon túl kombinálva van intenziv ranctalanitó hatással biró peptidekkel is. Ezek a peptidek a botulotoxin injekciókhoz hasonlóan fejtik ki hatásukat, mérsékelik a mimikai izmok összehúzódását, ezáltal csökkentik a szemkörnyéki mimikai ráncokat. A kollagén és az elasztin olyan anyagok, melyek a bőr tömörségéért és rugalmasságáért felelősek. A TrioStem3 és az új generációs peptidek gonoskodnak pótlásukról, ezáltal támogatják a ráncok feltöltését."

A csomagolása nagyon impozáns, igazán luxus kinézete van. Szerencsére műanyag mert egyrészt könyebb, másrészt általában kicsúsznak a dolgok a kezemből és a mosdóban landolnak, na ennek akár törés is lehet a vége ha üvegről van szó. De szerencsére itt nem. Az adagolója pumpás, egy ici-pici csövön jön ki a krém. Mivel nem folyékony hanem inkább kicsit testesebb, tömörebb az állaga igy nem folyik végig a tubus falán, nem csöpög, szeretem ezt a kivitelt. Viszont nekem egy pumpálásnyi mennyiség elég sok kimondottan csak a szemkörnyékemre koncentrálva, igy én viszek fel belőle az egyéb "ráncosabb" területekre is: szám környékére, homlokomra sőt még a nyakamra is olykor. Próbáltam már kisebbet nyomni a pumpán, működik úgy is, csak rendszerint elfelejtem ezt az opciót :) A krém kicsit csillogós és eszméletlenül erős az illata, ez most talán az egyetlen olyan termék már régóta amit estére nem tudok használni az illata miatt. Nappal nincs vele ilyen gondom, akkor is erősnek érzem, de nem zavar. A szemkörnyékem sokkal kipihentebb képet mutat mióta ezt használom és talán még a homlokomon is látszik némi javulás. Mióta ezt használom sokkal kevésbé "alszom el" a bőröm, tudjátok mikor a párna is nyomot hagy a kényes helyeken. Könnyen beszivódik és nem hagy ragacsos érzetet, lehet utána hamar sminkelni is.


Fytofontana stem cells pure wrinkle


"A termék hatékonyan és kíméletesen tisztítja meg az arcbőrt a sminktől és a mindennapi szennyeződésektől, anélkül, hogy azt túlzottan kiszárítaná. A tisztítógél 8 féle gyógynövényt tartalmaz, melyek nyugtatják és ápolják a bőrt. Mindemellett nagy hangsúlyt fektet a mimikai ráncok csökkentésére és a bőr feszességének megtartására.
A mimikai ráncok csökkentésére a készítmény az őssejtes hatóanyagokon túl, ránctalanító peptideket is tartalmaz. Ezek a peptidek a botulotoxin injekciókhoz hasonlóan fejtik ki hatásukat, mérséklik a mimikai izmok összehúzódását, csökkentve a mimikai ráncokat. A kollagén és az elasztin olyan anyagok, melyek a bőr tömörségéért és rugalmasságáért felelősek. A TrioStem3 Complex és az új generációs peptidek gonoskodnak pótlásukról, ezáltal támogatják a ráncok feltöltését. kiszerelés: 125 ml"

Szeretem ha egy arctisztitóba is tesznek ránctalanitó összetevőket, mert igy kicsit többnek érzem tőle az arcápolási rutinom eme részét, minthogy csak tiszta legyen a bőröm. Ez már üvegből van, szóval úgy bánok vele mint a hímes tojással... Szintén pumpás az adagolója, viszont ha nem vizszintesen tartom nyomás közben az üveget akkor össze-vissza pötyögteti a terméket. Szóval ezt szokni kellett kicsit, de nagyon érdekes egyébként, mert azt vártam volna hogy egy hígabb, szérum szerű állaga lesz, de nem. Apró kis zselés szerű pöttyöket nyom ki az adagoló, én három pöttyel szoktam megmosni az arcom, először benedvesitem a bőrt, aztán felviszem a tisztitó gélt - jó alaposan átmasszirozom vele a bőrt - majd lemosom. Ennek nagyon kellemes az illata, általában este használom, vagy ha reggel azt látom hogy a sminkem nem szedtem le rendesen az este (...). A sminklemosót nálam nem helyettesiti, mert a spirált úgy vettem észre nem igazán szedi le, viszont az arcomról maradéktalanul leviszi a BB krémet. A bőröm puha tapintású lesz utána, nem húzódik, sőt kicsit olyan érzés mintha egy szérummal már előkezeltem volna krémezés előtt.




A Fytofontana termékeket a Herbaltrade webáruházból tudjátok megrendelni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger