2016. szeptember 6., kedd

W7 Chunky lips - Delicious | Teszt


Azt hiszem a nyár folyamán felhalmoztam elég sok szájceruzát, ime az újabb darab amiről még nem volt szó itt a blogon. Hamarosan érik egyébként egy naaagy összehasonlitó poszt is, de előbb jöjjön ez az igazán nyárias darab önmagában.


A W7 márkával már a kezdetek kezdtetén összeismerkedtem egy 77 szinű paletta személyében, aztán szépen lassan ahogy elkezdtem külföldi webshopokat - majd magyarokat is nézegetni láttam hogy elég széles a termékpalettájuk, és nem csak szemfestékeket gyártanak. Mivel pont tombol nálam a rúzsceruzák iránti vonzalom, ezért nem volt kérdés hogy a következő termékem tőlük egy ilyen darab lesz, már csak azért is mert nagyon pénztrárcabarát áron találtam az Iparfüméria webshopjában.


Mivel a szemfestékeik szerintem szuper minőségűek ezért a szájra való termékeknél is ilyenre számitottam és jó magasra tettem a lécet. Sajnos kicsit csalódnom kellett mert a rúzs helyett inkább egy szájfény ceruzának való dolgot találtam a csomagolás alatt, ami persze nem vette el a kedvem a teszteléstől, lássuk részletesen mit is tud ez a termék.

A ceruza műanyag boritást kapott, vagyis tekerős kivitel aminek én örülök, mert igy nem kell hegyezgetni és nem megy kárba belőle semmi. A kupakja jól záródik és a tekerője sem romlott még el szóval a csomagolásra nem lehet panasz.

Nekem a Delicious árnyalat van meg ami monitoron keresztül sokkal inkább pinkes volt, élőben viszont egy barbi rózsaszin árnyalat. Szerencsére nincs full fedése, igy egyszer áthúzva a számon inkább olyan rózsaszines ragyogást ad az ajkaknak, ha többször átmegyek rajta akkor viszont már elég feltünő rózsaszin. Az állaga elég puha, látszik is a hegyén hogy itt-ott ahol szárazabb az ajkam egész szépen megkarcolta a hegyét. Sajnos a száraz részeket hajlamos is kiemelni, nem értem miért, pedig felvitelkor szájfényes érzete van, olyan könnyed és szépen siklik az ajkakon is. Ebből adódóan nem is túl tartós, evés-ivást egyáltalán nem birja, amúgy 2-3 órát elvan az ajkakon, de eléggé szárit igy én általában ajakápolóval kenegettem közben és igy szépen le is kopott.


Összességében én inkább szájfénynek mondanám tehát, enyhe fedéssel és magas fénnyel. A hidratálásra oda kell mellette figyelni mert hajlamos kiemelni és tovább száritani az amúgy is száraz részeket. 

Ti próbáltatok már valamilyen W7 terméket?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger