2015. november 3., kedd

Arcápolás | Bielenda skin clinic professional

Olyan rég volt már arcápolási poszt a blogon, olyan meg főleg amiben egy teljes termékcsalád arcápolási rutinját tudnám bemutatni, most végre erről lesz szó!
Nagyon megörültem mikor szeptember elején megkeresett a Beautypartner Kft. és megkérdezte lenne-e kedvem kipróbálni a Bielenda márkától egy, a bőrtipusomnak megfelelően összeállitott termékcsokrot. A Bielenda márkát már "futólag" ismertem mert egy fátyolmaszk volt már a birtokomban és nagyon kedveltem, szóval igent mondtam. 

Aktiv korrigáló nappali/éjszakai arckrém


"Az aktív korrigáló krém hatékonyan kezeli az aknés, tisztátalanságra hajlamos, kombinált, zsíros, fénylő, szürkés árnyalatú, tág pórusú, pigmentfoltos bőrt. Finoman hámlasztja, miközben összehúzza a pórusokat és halványítja az elszíneződéseket. Csökkenti a ráncokat, puhábbá, hidratálttá, feszessé teszi a bőrt.

MANDULA SAV – finoman hámlaszt és aktivizálja a bőrmegújító folyamatokat, antibakteriális hatással bír, csökkenti a pórusok méreteit, csökkenti a faggyútermelést, megelőzi a pórusok eltömődését, halványítja a pigmentfoltokat.
LAKTOBIONIK SAV – finoman hámlasztja a bőrt, így stimulálja a bőrmegújító folyamatokat. Megelőzi a mitesszerek kialakulását, puhábbá, egységesebbé teszi a bőr felületét, hidratál.
B3-VITAMIN – erősíti, megújítja és mattítja a bőrt, növeli az ellenálló képességét a sérülésekkel szemben. Felveszi a versenyt a bőrproblémák ellen – pattanások, bőrpír, bőrszárazság, gyulladások. Világosítja a bőrt, csökkenti a nap hatására kialakult és az öregedéssel járó pigmentfoltokat."

Nos, nagyon kiváncsi voltam rá hogy tényleg nappal is használható-e ez a krém, nekem ugyanis az a problémám hogy nagyon sok nappali krémet csak este tudok elviselni az arcomon, mert valahogy érzem hogy "ott van", nem szivódik be. Ez a krém pedig ugye éjszakára is ajánlott, ezért jogosan merül fel az emberben a kérdés hogy nem lesz-e túl nehéz. Jelentem, nem, nem az, sőt. Egész meglepődtem hogy felvitelkor is már könnyed az állaga de ahogy elkezdtem eldolgozni kissé vizessé vált. Könnyű volt tehát eloszlatni és gyorsan be is szivódott. Viszont. Van ennek a családnak egy arcszéruma is, és ha este azt használtam akkor másnap reggel már nem igényelte a bőröm az extra hidratálást. Ez valahol érthető is, hisz nem extrém száraz a bőröm hanem inkább vegyes.

Aktiv korrigáló arctonik


"A tonik, hatékonyan tisztítja és frissíti a bőrt. Gyengéden és fokozatosan távolítja el az elhalt hámsejteket, láthatóan csökkenti a felfénylést, miközben összehúzza a pórusokat és halványítja a pigmentfoltokat Már a tisztító fázisban intenzíven hidratál, professzionálisan előkészíti a bőrt, hogy befogadja a krém vagy a szérum hatóanyagait. Csökkenti a bőrpírt és ragyogó összhatást eredményez. Szárító hatás nélkül állítja vissza a bőr megfelelő pH értékét (5,5).
ALACSONY MOLEKULA TÖMEGŰ HYALURONSAV – A hidratáló hatóanyagok legújabb és leghatékonyabb formája, amely részecskéivel képes behatolni a bőr mélyebb rétegeibe. Ennek köszönhetően a bőr intenzíven hidratált lesz belülről, láthatóan simább, feszesebb és rugalmasabb.
MANDULA SAV – finoman hámlaszt és aktivizálja a bőrmegújító folyamatokat, antibakteriális hatással bír, csökkenti a pórusok méreteit, csökkenti a faggyútermelést, megelőzi a pórusok eltömődését, halványítja a pigmentfoltokat.
LAKTOBIONIK SAV – finoman hámlasztja a bőrt, így stimultálja a bőrmegújító folyamatokat. Megelőzi a miteszerek kialakulását, puhábbá, egységesebbé teszi a bőr felületét, hidratál."

Nagyon rég nem használtam már tonikot, pedig pont a tág pórusaim miatt hasznos lenne, legalább összehúzná őket és a bennük lerakódott szennyeződéseket is jól tisztitaná. Itt volt hát az ideje hogy bevessem! A tonikokkal az szokott lenni a problémám hogy kicsit ragadósnak érzem utána a bőröm, sajnos már nagyon hozzászoktam a micellás vizek nyújtotta tisztaság, frissesség érzéséhez. Itt is éreztem kicsit ezt a ragacsosságot amit végül úgy küszöböltem ki hogy minden másnap használtam csak. A pórusaimat szépen tisztitotta és láthatóan csökkent a méretük is, szóval megérte minden másnap alkalmazni ezt az extra lépést.

Aktiv korrigáló fátyolmaszk


"Aktív hidratáló hidroplasztikus arcmaszk bőrhibákra hajlamos bőrre, amely tökéletesen alkalmazkodik az arc alakjához. Hatékonyan javítja a bőrhibákra hajlamos, olajos, zsíros, fénylő, vagy fakó bőr minőségét, szűkíti a kitágult pórusokat. Gyengéden hámlaszt, növeli a bőr feszességét, rugalmasságát, hidratáltságát, szerkezetét és tónusát. Serkenti a kollagén szintézist, megakadályozza a ráncok kialakulását, kisimít, csökkenti a bőrpírt, és ragyogást kölcsönöz.
MANDULA SAV – gyengéden hámlaszt és stimulálja a bőr regenerációs folyamatait, antibakteriális hatású, összehúzza a pórusokat, csökkenti a túlzott faggyútermelést, gátolja a pórusok eltömődését, halványítja az pigmentfoltokat.
LAKTOBIONIK SAV – hámlasztja a bőrt, serkenti a regenerációs mechanizmusait, megakadályozza a pattanások kialakulását, kisimítja és egyenletessé teszi a bőrt, hidratál.
B3-VITAMIN – erősíti, megújítja és mattítja a bőrt, növeli az ellenálló képességét a sérülésekkel szemben. Felveszi a versenyt a bőrproblémák ellen – pattanások, bőrpír, bőrszárazság, gyulladások. Világosítja a bőrt, csökkenti a nap hatására kialakult és az öregedéssel járó pigmentfoltokat."
A fátyolmaszkról csakis olyan jókat tudok mondani mint az elsőről amit próbáltam. Nagyon nedves volt, nem spórolták ki belőle a "cuccot", szépen fel is simult az arcomra. Itt-ott elmozdult ugyan pedig wellnesseztem mikor használtam - értsd: volt 15 percem ejtőzni a kanapén :) Szóval felér egy mini spa élménnyel. Nagyon frissnek és üdének éreztem tőle az arcbőröm és sokkal szebb lett a szine is, olyan élettel teli.

Aktiv korrigáló szérum



"Az aktív korrigáló szérum hatékonyan kezeli az aknés, tisztátalanságra hajlamos, kombinált, zsíros, fénylő, szürkés árnyalatú, tág pórusú, pigmentfoltos bőrt. Finoman hámlasztja, miközben összehúzza a pórusokat és halványítja az elszíneződéseket. Csökkenti a ráncokat, puhábbá, hidratálttá, feszessé teszi a bőrt.
MANDULA SAV – finoman hámlaszt és aktivizálja a bőrmegújító folyamatokat, antibakteriális hatással bír, csökkenti a pórusok méreteit, csökkenti a faggyútermelést, megelőzi a pórusok eltömődését, halványítja a pigmentfoltokat.
LAKTOBIONIK SAV – finoman hámlasztja a bőrt, így stimultálja a bőrmegújító folyamatokat. Megelőzi a miteszerek kialakulását, puhábbá, egységesebbé teszi a bőr felületét, hidratál.
B3-VITAMIN – erősíti, megújítja és mattítja a bőrt, növeli az ellenálló képességét a sérülésekkel szemben. Felveszi a versenyt a bőrproblémák ellen – pattanások, bőrpír, bőrszárazság, gyulladások. Világosítja a bőrt, csökkenti a nap hatására kialakult és az öregedéssel járó pigmentfoltokat."
Már majdnem úgy volt hogy nem tudom visszaszerezni ezt a kis csodát anyukámtól ugyanis kölcsönadtam kipróbálásra és neki is nagyon bejött! Igazi kis luxus kényeztetés az arcbőrnek amit én inkább este szoktam alkalmazni. Könnyed állaga van, éppen csak picit lehet érezni az olajos érzetet és reggelre nagyon szépen kisimitja a bőröm. Ennek van a legintenzivebb illata a termékcsaládban, talán ez lehetne egy kis negativuma de ezen kivül csak jót tudok mondani róla. Azt is szeretem benne hogy rendkivül kiadós, egy cseppentés bőven elég az arcomra és a nyakamra is viszek fel még belőle.  Sőt...olykor a kézfejemre is, de pszt! Azt hittem hogy zsiros, problémás bőrön nem működhet jól egy olajos termék, de tévedtem. Egyáltalán nem súlyosbitja a meglévő problémákat. 

A termékeket a kedvenckremem.hu webáruházban tudjátok elérni.

Ti milyen arcápoló termékeket használtok jelenleg?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger