2015. november 26., csütörtök

A tökéletes paletta | TAG (+VIDEÓ)

Jó rég nem volt már a blogon TAG poszt, főleg videó formájában és mivel megint egy nagy szelektálás közepén vagyok ezért átnéztem a palettáim is és ha már ott voltam számba vettem melyiket miért szeretem. Vagy épp nem szeretem...

 Olyan vagyok paletta téren mint Gombóc Artúr a csokikkal, szeretem a kicsi palettát, a nagy palettát, a cuki palettát, a természetes szineket tartalmazó palettát és a vadul szines palettát is, és még sorolhatnám. A videóból kiderül ezek közül melyik melyik kategória lesz, lentebb pedig találtok pár hasznos linket!

A videóban ezek a kategóriák szerepelnek:
  • Legjobb csomagolás
  • Legjobban pigmentált
  • Legsokoldalúbb
  • Utazáshoz ideális
  • A legnagyob csalódás
  • Legjobb színnevek
  • Legtöbbet használt
  • Legjobban szeretett
  • Legkevesebbet használt
A képen szereplő paletták:

A videót pedig itt tudjátok megnézni:



Nálatok mely paletták kerülnének be a felsorolásba?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger