2011. augusztus 2., kedd

Júliusi kedvencek

Hát ez is elmúlt....mondhatni nyomtalanul. Csak vártam és vártam hogy nyár legyen de nem lett semmi. Vagyis talán egy jó hétvégénk volt amikor nem esett és nem fújt és még kellően meleg is volt egy kis napozáshoz. Na mindegy....most nem ez a téma, összeszedtem mik voltak a kedvenc termékeim a nyár közepén :)

Miss Rose 6-os szemhéjpaletta
Szerintem már írtam korábban hogy nagyon sűrűn használok lilát, és ez az egyik kedvenc palettám. Már csak azért is mert messzire mentem érte.....itt a környéken valahogy sosem találom ezt a márkát és már kezd idegesíteni. Szép fényes maga a festék, általában feldobtam egy tusvonallal is.


Balea Magic Summer önbarnítós testápoló
Napfény helyett.... :) Ez lett a kedvenc önbarnítóm, nem sárgít és könnyű eldolgozni is, sosem lettem tőle zebra.


Joanna Fruit Fantasy tusfürdő - málnás
Az illata miatt imádom!

A végére hagytam a legjobbat!







Fine Sensation narancsos-csokis nápolyi
Ahh....nem tudok betelni vele annyira finom! Szerintem júliusban 4 csomaggal fogyasztottunk belőle. Ami azért nem kevés mert azért mást is ettünk természetesen :)


Van még jópár termék amikhez sűrűn nyúltam a hónap folyamán, de ők négyen szinte a mindennapjaim részévé váltak - főleg az utolsó :)

 Csak nekem telt el ilyen gyorsan a július?

3 megjegyzés:

Thündérke írta...

de jól néz ki ez a miss rosé paletta :$ pont az én színeim :D

amuse írta...

Hol vetted ezt a csodás színű tusfürdőt? *.*

Anett írta...

amuse: Auchan-ban vettem, és voltak krémek is többféle illatban :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger