2024. február 29., csütörtök

Miket vásároltam mostanában? (haul VIDEÓ)

 Sziasztok! Mivel régen volt már ilyen zsákmányos videó a csatornámon, gondoltam összegyűjtöm miket vettem mostanában. Egyetlen kakukktojás a felsorolásban a L'Oreal Glycolic Gloss termékcsalád, amit tesztelésre kaptam az All2test Hungary-től, ami egy bárki számára elérhető tesztelési lehetőséget biztosít, szóval nem egy influencer együttműködés. A ruhás szerzemények nem egyszerre érkeztek hozzám, kb 2 hétig szoktam böngészni a Vinted appot, mire kiválasztok egy ruhadarabot, szóval ezek az elmúlt kb 2 hónap szerzeményei. Már nagyon készülök a tavaszra! A drogériában pedig igazából csak azokat szereztem be, amiket pótolni kellett itthon, mert elfogytak. De tervezek egy újdonságos kört is, mert nagyon szeretek új termékekkel megismerkedni.

#haul #haulvideo #rossmann #bookline #vinted


A videóban szereplő kozmetikai termékek: - L'Oreal revitalift hyaluron filler szemkörnyékápoló szérum, - Wilkinson's Sword quattro borotvapenge utántöltő, - Cien borotvagél - Aloe vera, - Dove caring bath habfürdő - mandula és hibiszkusz, - Kneipp aroma habfürdő - levendula és ylang ylang, - Palmolive relax tusfürdő - levendula, - Ziaja kecsketejes tápláló tusfürdő, - SNP Cactus fátyolmaszk, - Holika Holika petrezselymes feszesítő fátyolmaszk, - Himalaya Herbals C vitaminos fátyolmaszk, - Elseve Glycolic Gloss termékcsalád (tesztelésre kaptam).

A videót itt tudjátok megnézni:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger