2023. január 6., péntek

Viva Magenta! - ezt a színt viseljük majd legtöbbet 2023-ban?

 

Sziasztok! A Pantone, ahogy minden évben, idén is kihirdette a jövő év színét, ami ezúttal egy számomra nagyon tetszetős, erőteljes rózsaszín lett, amely a Viva Magenta névre hallgat. Szerintem az különbözteti meg a "hagyományos" magentától, hogy ez sokkal teltebb és mélyebb, kevésbé harsány, így talán sokkal többek tetszését nyerheti el, és valószínűleg sokkal sokoldalúbban tudjuk majd felhasználni, legyen szó akár sminkelésről, akár öltözködésről. Én már szét is néztem mit hoz a kozmetikában ez az árnyalat, miket tudnék beépíteni a sminkrutinomba, ezekből hoztam most egy válogatást!



Viva Magenta!

A színmintát elnézve nekem inkább hideg tónusúnak tűnik, de persze monitoron keresztül minden másképp látszik. A leírásában szerepel a karmazsinvörös, és a természetben fellelhető élénk pirosként is jellemzik, ami szerintem nagyon találó, mert nekem a vörös rózsabimbó jut róla eszembe, amikor még tényleg csak friss bimbóként létezik. De ősszel is jellemző lehet ez a szín, egy-egy fának pont ilyen csodaszép lilás-vörös levelei lesznek lombhulláskor, nyáron talán a naplemente az, ami elsőre eszembe jutna róla, télen pedig a csodás karácsonyfadíszek, tehát számomra ez a szín abszolút egész évben megállja a helyét.


Hogyan építsük be a sminkrutinba?

Mivel egy elég hangsúyos színről van szó, nekem egyből egy dögös piros rúzs jut róla eszembe. Vannak persze káprázatos szemhéjpúder paletták is, melyekben a fő szín a magenta, és mellette kiegészítésként tartalmaznak hétköznapibb árnyalatokat is, így ez olyanoknak is jó opció lehet, akik tényleg csak egy nagyon picit szeretnének becsempészni a sminkjükbe ebből a vad árnyalatból. Fő szabályként szerintem én azt fogom alkalmazni, hogy ebből a magentából egyszerre maximum egy helyen fogok sminket viselni, mert soknak tartanám magamon például egy ilyen rúzs, és mellé egy hasonló pirosító felvitelét. De ha már a pirosítót említettem, ott is nagyon szuperül mutatna ez az árnyalat.

1. Első lépésként képzeljük el magunkon az árnylatot, hol tudnánk elképzelni leginkább, ajak, arc, vagy esetleg a szemsminkben?

2. Válasszunk árnyalatot, ma már a magentának is legalább 50 árnyalata van, biztosan mindenki megtalálja a számára megfelelőt, lehet válogatni a hideg / meleg tónusok között is.

3. Bátran kísérletezzünk, ne álljunk meg egynél, hiszen elképzelhető, hogy elsőre még szokatlan lesz viselni egy ilyen feltűnő színt.


Ha igazán széles piros/vörös rúzs választékot keresünk, akkor a MAC -nél érdemes körülnézni, mert hideg és meleg tónusokból is rengeteg szín közül választhatunk. Emellett számos textúrát is találunk náluk, a krémes és a matt, a folyékony vagy épp a klasszikus rúzs kedvelői is számtalan lehetőség közül tudnak választani, és még nem is említettem a limitált kollekciók szépséges darabjait!

Kísérletező kedvűeknek az Essence márkát ajánlom, mert amellett, hogy egy megfizethető márkáról van szó, a minőséggel sincs semmi gond, így ha megtetszik mondjuk mind 5 kiszemelt árnyalat, és még szemfestékkel vagy éppen pirosítóval is van kedved kísérletezni, a büdzsébe akár még ezek is beleférhetnek. 



Remélem meghoztam a kedvetek a nézelődéshez, az én kívánságlistám már gyűlik!
Anett



*ez a bejegyzés a Notino webáruházzal együttműködésben készült

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger