2021. november 13., szombat

Kedvenc cukkinis ételeim (VIDEÓ)

 Sziasztok! Ebben a videóban mutatok néhány ételt, amiket nagyo szeretek, egyszerűek és mindhez kell cukkini!

#recept #főzzotthon 1. Cukkinipizza: ennek elkészítését a videóban láthatjátok, néhány hozzávalóból egészséges "pizza" kerekedik. 2. Cukkini krémleves: egy nagyobb cukkinit felkockázok, felteszek főni annyi vízzel ami épp ellepi. Nem főzöm túl! Jól befűszerezem, imádom ha jó borsos! Én főzőtejszínnel szoktam krémesíteni, de a vaj is szuperül áll neki, aki fanyarabb ízvilágot szeret, annak a tejföl vagy a joghurt is mehet bele. Mint látjátok, én NAGYON sűrűn szeretem a krémlevest, ezt mindenki magának igazítsa vízzel, tejszínnel. 3. Cukkini tócsni: aki tudja mi az a tócsni és hogy készül, az gyakorlatilag bármilyen zöldségből el tudja készíteni! Én úgy szoktam, hogy lereszelem a cukkinit, sózom, majd jól kinyomkodom. 1 tojást teszek bele és zabpehellyel sűrítem, jól megfokhagymázom és jöhet a többi fűszer, só bors. Majd kisütöm olajon. 4. Cukkinis muffin. Ez egy cukormentes változat, a receptet neten kerestem, tökéletes lett! Nekem picit több lisztet vett fel, valószínűleg nagyban függ a cukkini víztartalmától. Ezt a receptet követtem: https://www.nosalty.hu/recept/cukkinis-csokis-muffin




A VIDEÓT itt tudjátok megnézni:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger