2019. július 27., szombat

Sikeres Háda körút - felpróbálós ruha haul (VIDEÓ)



Sziasztok! Ezer éve nem voltam már a Hádában, most is csak hirtelen felindulásból vágtam neki egy szép vasárnap reggelen, mert épp szembe jött velem a hirdetésük, hogy új árukészlet érkezett.



Gondolkodtam is, mikor voltam utoljára, és mivel már nem is emlékeztem rá, így gondoltam belefér egy kis körültekintés a használt ruhák piacán, miket árulnak mostanság a kilós üzletekben. Bevallom, én a darabárast nem szeretem, mert annyi pénzért már szinte bárhol kaphatok új ruhát is, hála a rengetek szezonvégi/szezonközi leárazásnak meg kuponnapoknak. De akkor lássuk miket sikerült levadásznom!






Ti mikor voltatok utoljára Hádában?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger