2019. május 13., hétfő

Így jártam a Pixibag-el... (VIDEÓ)


Sziasztok!
Ősrégen nem volt már ilyen meglepetés csomag kibontogatós videó a csatornán, mondjuk én nagyon szeretem ezeket nézni és készíteni is, nem tudom Ti hogy vagytok vele, bár mostanában elég ritkán rendelek ilyesmit. 



De most kivételt tettem a Pixibag-el, mert a Glamour napokra nem jutottam el drogériába, meg igazából még azóta se nagyon, csak a gyerekekkel, és az azt jelenti hogy gyorsan összekapkodom ami kell aztán usgyi... Szóval hiányzott már valami beauty újdonság a kis lelkemnek, így megrendeltem ezt a csomagot. Hogy mi volt benne és mi a véleményem róla azt az alábbi videóban láthatjátok.





Ti megrendeltétek? Tetszett?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger