2018. június 11., hétfő

Újdonságok a fürdőszobámból - 2018 április/május


Van egy-két igéretes vagy épp felejtős termék a fürdőszobapolcomon és gondoltam gyorsan, néhány gondolat erejéig szót ejtek róluk itt a blogon is.


Amint látjátok két arcápolási termékről lesz most szó, valamint egy tusolóhabról és egy megmagyarázhatatlan hajápolási termékről...


Kezdjük is ezzel a hajápolási termékkel, ami a Schwarzkopf beology termékcsaládból származik, ez egy újdonság elvileg, nemrég jelentek meg a termékek a boltokban, én a Pixibag különkiadásban találkoztam vele, amúgy nem hiszem hogy megvettem volna. Ez egy multifunkciós (-nak mondott) termék, mert hajbalzsam, de lehet vele hajat mosni is. Becses neve Schwarzkopf Beology selymességet nyújtó tisztitó balzsam, és nagy reményeket fűztem hozzá a neve alapján.

"A Beology a Schwarzkopf prémium hajápolási márkája, amely mélytengeri kivonattal és méregtelenítő hatásáról ismert algával tisztítja és ápolja a hajat.A termékcsalád legkülönlegesebb terméke a tisztító hajbalzsam, amely szulfátmentes, kevésbé habzó, sampon helyettesítőként alkalmazható hajbalzsam a haj gyengéd tisztításáért, kifésülhetőségéért és könnyed ápolásáért. Nedves hajon, kéthetente sampon helyett alkalmazandó, kiöblítendő hajbalzsam." forrás: krémmánia

Samponként nekem nagyon nem vált be, meg sem tudtam vele mosni rendesen a hajam, mert egyrészt nem habzik, igy nagyon nehéz eloszlatni a nedves hajon, másrészt meg úgy összetapasztotta a hajam hogy az ujjaim se tudtam belefúrni hogy megmossam. Balzsamként meg semmit nem csinált a hajammal, ugyan olyan nehezen fésülhető és fénytelen maradt mint eredeti állapotában.


A következő egy sokak által kedvelt termék, a Neutrogena visibly clear pink grapefruitos arcradirja, ami egy géles állagú, finom illatú, pont jó méretű szemcsékkel megpakolt jó kis arctisztitó. Az illatát imádom, nagyon felfrissit és már ettől valahogy üdébbnek érzem a bőröm. A szemcséi tényleg pont jók, nem karcolnak, de azért érezhető a tisztitásuk. Nem száritja a bőröm, és nem irritálja, használata után tényleg tisztábbnak érzem a pórusaimat is. 


Jöjjön egy új kedvenc testápolási termék, méghozzá egy tusolóhab, nem meglepő módon! Még mindig imádom ezeket a készitményeket, már újra is kellett vennem mert egyet elfogyasztottam belőle és iszonyatosan megszerettem! Nemcsak az illata szuper, kellemes citromos sütire emlékeztet, de a habja is csodás, jó puha és tömör. Imádok vele zuhanyozni, borotvával együtt is jól működik, ráadásul az ára is jóval kedvezőbb mint más márkák habjai, szóval nekem ez tényleg telitalálat!


A végére hagytam a másik csalódásomat, a Cien micellás vizét, amit hirtelen felindulásból, mondhatni szükségből vettem, mert már annyiszor terveztem drogériába menni de sose jött össze, igy megvettem ezt a Lidl-ben. Elolvastam előtte az értékeléseit és többen irták hogy csipte a szemüket, nos, sajnos nálam is ez van, ezért szemfesték lemosására nem is használom inkább. Az arcomon nem okozott irritációt, viszont kicsit ragacsos érzetet hagy maga után igy lényegében ott sem szeretem használni.


Ti próbáltátok már ezeket a termékeket? Beváltak?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger