2017. június 20., kedd

Miért szeretem a folyékony ajakrúzsokat?


Ami nekem tavaly (és tavaly előtt) a rúzsceruza volt az idén a folyékony ajakrúzs lett. Nagyon megkedveltem ezt a formulát és most kifejtem hogy miért is szeretem annyira. Vajon tényleg tökéletesek?


Hát azért koránt sem sajnos, a tökéleteshez mindegyiknél hiányzik valami apróság, mindben találok olyat amit én máshogy, másképp szeretek, de talán a négyből össze tudnék gyúrni egy olyan terméket ami akár tökéletes is lehetne számomra. Ettől függetlenül nagyon szeretem őket, kezdjük a bemutatást talán azzal az egyel aminek a szine a legkevésbé áll hozzám közel.


A NYX Liquid suede ajakrúzsa egy halvány sápadtabb rózsaszin árnyalatban van meg nekem. Még ősszel vásároltam és akkor határozottan nem jött be végül ez az árnyalat, gondoltam majd tavasszal. Próbálkoztam is vele idén, de nem sok sikerrel, néhányszor került csak az ajkaimra. Az állaga valahol közép tájon van a jó krémes és a túl hig között, nem ez a kedvencem a négy közül de nem rossz. Egész szépen lehet vele a száj körvonalánál is haladni, bár az applikátora sem a legjobb számomra. Tartósságra viszont ez a leggyengébb, azt hiszem nem fogok kisérletezni több példánnyal közüle.

A szintén NYX Soft matte lip cream viszont nagyon is jó választásnak bizonyult szin tekintetében, ősszel, télen és tavasszal is szivesen viseltem. Szerintem közepesen matt, a Maybelline viszi a primet ilyen tekintetben az ugyanis tényleg "kőkeményenmatt". Az applikátorral itt is kicsit nehezen megy nekem a vonalban maradás, viszont a festék jó sűrű és krémes igy legalább nem folyik szanaszét, ha odakenem az ott is marad. Közepesen tartós és szépen kopik, ez az egyik kedvenc darabom.


A Maybelline Vivid matte lipstick az egyik legmattabb a csapatban és ennek van a legjobb fedése is. Sokkal sűrűbb mint a társai viszont az applikátor itt is gyengécske szerintem, elég nehezen megy vele a precizitás főleg hogy eléggé testes az állaga. De ettől függetlenül nagyon szeretem, ő a második számú kedvenc nálam.

És az első számú kedvenc, a L'oreal lip paint matte, ami annyira finom illatú hogy az már fáj! Az applikátora tökéletessss, imádom, pont rááll a szám ivére, elég keskeny hogy precizen lehessen vele dolgozni, egy álom na. A kence maga nagyon könnyed, nem szárit és kellemes viselet, viszont nem is mondanám teljesen mattnak, szerintem van egy kis fénye, de nekem igy is nagyon tetszik. Imádom ezt a kissé narancsos pirosas árnyalatát is, igazán jó kis nyári szin! Tartósságra nem egy bajnok, de elnézem neki, teljesen átlagos a teljesitménye e téren, kb 2 órát bir minden nélkül.





Ti szeretitek a folyékony rúzsokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger