2017. június 26., hétfő

Notino haul - 2017 június (+VIDEÓ)



Ismét érkezett egy csomagom a Notino-tól aminek a tartalmát a videóban láthatjátok.



Ezúttal is vegyes a felhozatal, egy kis smink, egy kis testápolás, csupa-csupa (számomra) újdonság, amiket már rég ki szerettem volna próbálni. Egy ideje már a csapból is a Mixa márka folyik (bárcsak a micellás vizük folyna...annyira jó!) én most egy habzó olajos fürdőterméket és egy micellás vizet választottam a a márkától és már használatba is vettem (vettük) őket, hamarosan érkezik róluk a poszt is. Mivel rúzsokból sosem elég nálam és ilyen "hagyományos" verziót már rég újitottam be a készletbe ezért esett a választásom erre a kis Collistar csomagra amiben egy szintelen ceruza is helyet kapott. Nos, érdekes, még nem próbáltam ilyen rúzsalapot, de meglátjuk! Végül pedig egy újabb ránctalanitó termék került a kezeim közé/szemeim alá, a L'Oreal Paris Age Perfect terméke nem olyan régóta van csak a piacon és egész termékcsaládja is van, én viszont most csak a kifejezetten szemkörnyékre gyártott krémjüket tesztelem.


A videót pedig itt tudjátok megnézni:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger