2017. június 8., csütörtök

Avon care 3 in 1 cleanser toner | Teszt


Szeretem a multifunkciós termékeket mert időt spórolhatok meg a használatukkal, ezúttal az Avon egyik ilyen termékét próbáltam ki.


A termék három igérete hogy tisztit, tonizál és hidratál, emellett friss érzést kölcsönöz a bőrnek. Nos, azt reméltem hogy ez egy olyan arctisztitó lesz ami kiváltja nálam a radirozós tisztitót és a micellás vizet is, leszedi a sminket és nem fogom utána azonnal keresni az arckrémemet sem.


Maga a flakon semmi extra, sajnos a kék pattintós tető a második használatnál le is tört sajnos igy vigyáznom kell hogy a polcon nehogy eldőljön, ezért inkább a zuhanyzóban tárolom és ott is használom, az esti arctisztitást tehát zuhanyozás közben ejtem meg, nem rossz ez sőt praktikus is valamilyen szempontból. A termék állaga eléggé folyékony és apró csillám szerű dolgok is vannak benne amit igazából nem értek minek de a bőrön nem hagy nyomot szóval nem zavar. Az illata az a tipikus 'avonos' illat amit én nagyon szeretek és az arcomon is érezhető halványan a vizes öblités után.


Elégedett vagyok a tudásával, szépen tisztit és az arcbőröm is friss lesz a használata után, viszont sminkeltávolitásra nem vált be mert a szempillaspirált inkább csak elmaszatolja, persze ha kétszer-háromszor is jól átmosom egy újabb adaggal a szemem akkor kb leszedi teljesen, de nekem ez már macera meg valamilyen szinten pocsékolásnak is tartom. Akkor már inkább átmegyek a szemeimen egy direkt erre kitalált termékkel és meg van oldva a dolog.
A bőröm nem száritja de nem is hidratál, inkább olyan érzetet hagy mint egy szappan, kicsit olyan tapadós lesz. Nem mondom hogy nem hiányzik utána az arckrémem, de ha kimarad még akkor is elviselhető lesz a helyzet és nem érzem hogy húzódna a bőröm. Ezt az Avon 3 in 1 arclemosót egyébként nagyon régen használtam már huzamosabb ideig, ezért is rendeltem meg a Notino-ról, hogy nosztalgiázzak kicsit mert akkoriban nagyon szerettem.


Ti próbáltátok már ezt a terméket?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger