2017. május 23., kedd

Dove youthful vitality sampon és balzsam | Teszt


Mostanában elég sok sampon megfordult a kezeim között, most egy balzsammal karöltve a Dove egyik termékét próbálgattam már egy ideje.




Nem különösebben kedvelem a Dove samponokat, ennek a megvásárlására egy jó kis akció vitt a DM-ben ráadásul végösszegi kuponom is volt szóval beruháztam rájuk. Gondolkodtam még a hozzá tartozó BB krémen is (milyen jó hogy már hajra is van...) de aztán úgy voltam vele hogy úgysem lenne időm túl gyakran véghezvinni a teljes "kúrát" a három termékkel igy csak a balzsam jött velem haza. Amúgy meg szerintem kicsit sokba kerülnek ezek a Youthful vitality termékek - van belőlük testápoló meg kézkrém is - úgy kb 1600 Ft és efölött látni őket, szóval jól jártam hogy volt hozzájuk kupon.



Ez a termékcsalád azt igéri hogy az öregedő hajat felfrissiti, élettel telivé teszi, fehérjékkel és lipidekkel tölti fel a hajat hogy az dús, puha és fényes legyen. Nos jól hangzik, nekem pont erre van egyébként szükségem mert eléggé sprőd és "szürke" a hajam mostanság, ráadásul mindentől gubancolódik is. 



A sampon és a balzsam kb egyforma állagú, nem túl sűrű de nem is a folyós fajta, könnyű eloszlatni a hajon. Samponból nekem a szokottnál nagyobb mennyiség kell egy-egy mosásra mert úgy érzem kevésbé habzik mint más samponok, igy egy kicsit gyorsabban fogy mint a balzsam, valószinűleg előbb fogok a tubus aljára érni. Egyébként nekem ez a fajta csomagolás jobban tetszik mint a hagyományos flakon, jó hogy minden felnyitásnál már ott várja a termék hogy "kézbe vegyem". A sampon jól tisztit és tényleg frissnek és könnyűnek érzem tőle a hajam, még a zsirosodást is egész jól kezeli, 3 napot simán kibirok vele, ami azért egész jó teljesitmény egy olyan sampontól amit nem erre találtak ki, szemben ugye a Vichy samponjával amiről a múltkor irtam (ITT).... A balzsam kellemesen hidratálja a hajat, nem neheziti el és finom illatot hagy maga után. Viszont ami nekem nagyon hiányzik a procedúra végén az a fényes haj, ugyanis ugyan olyan "szürke", ránézésre kissé sprőd marad a hajam a használatuk után is. Ezt nagyon sajnálom mert nem szeretnék pluszban még más fényt adó terméket is használni hajszáritás után pont azért hogy a könnyed haj érzése megmaradjon.

Ti próbáltatok már valamit a termékcsaládból?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger