2016. október 14., péntek

Miket vásároltam Glamour napokon? - és előtte... (+VIDEÓ)


Túléltük az idei őszi Glamour napokat is, ki több ki kevesebb sikerrel zárva azt. Én az utóbbiak táborába tartozom, nagy tanulság: pláza DM-be szombaton délben már nem megyünk be! De nem panaszkodom mert szupi dolgokat szereztem be, ha érdekel részletesen akkor olvass tovább!


Néhány dolgot nem hoztam oda a videózáshoz, de azok amúgy sem túl izgi dolgok, vettem például a DM-ben féláron Persil mosószer "kapszulákat" és Somat mosogatógép tablettákat is, ezeknek örülök talán a legjobban. Valamint kapott mindenki egy csomag zoknit mert az mindig kell :) és persze Szofinak is vásároltam néhány új ruhácskát és kipróbálunk egy új fürdetőt is a Schaumától. Szóval ennyike, nem vittem túlzásba bár igy is elég sok pénzt elköltöttem be kell vallanom, pedig a videóban láthatjátok hogy tényleg nem sok mindent vettem. 

A videót pedig itt tudjátok megnézni:


Ti miket vásároltatok a Glamour napokon?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger